پیروزی شیرین مقاومت برابر منصوری/ نوار برد‌های سن ایچ پاره شد


پیروزی شیرین مقاومت برابر منصوری/ نوار برد‌های سن ایچ پاره شد

هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.


هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ آغاز شد. در این هفته، ۲ تیم مدعی مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بودند.

نتایج کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

کراپ الوند قزوین ۳ - شهروند ساری یک

در اولین مسابقه حساس این هفته ۲ تیم کراپ الوند قزوین و شهروند ساری به مصاف هم رفتند. در این بازی که به میزبانی کراپ و در سالن بدون تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار شد، تیم کراپ موفق شد در دیداری جذاب و مهیج با نتیجه ۳ بر یک از سد ساروی‌ها عبور کند.

بازی رفت این ۲ تیم هم با پیروزی کراپ به پایان رسیده بود.

تیم فوتسال کراپ الوند هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و به همین دلیل بازی نداشت. شهروند ساری هم در بازی هفته گذشته برابر مقاومت البرز شکست خورده بود.

مقاومت البرز ۳ - شهید منصوری قرچک یک

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه، تیم مقاومت البرز باز هم مانند بازی‌های قبل توانست حریف خود را شکست دهد و این بار با نتیجه پر گل ۳ بر یک از سد شهید منصوری قرچک عبور کرد. در بازی امروز میشائیل پطروس و محمدرضا حیدریان، مربیان تیم ملی فوتسال در سالن انقلاب کرج حاضر شدند و بازی ۲ تیم مقاومت و شهید منصوری را از نزدیک تماشا کردند.

اهورای بهبهان یک - مجتمع فردوس قم یک

دیگر بازی این هفته را ۲ تیم اهورای بهبهان و مجتمع فردوس قم برگزار کردند. در این بازی که به میزبانی اهورا و در سالن بدون تماشاگر علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان برگزار شد؛ در پایان هر ۲ تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. تیم فوتسال فردوس قم روز گذشته توانست محمد کوهستانی، بازیکن سابق خود را به عنوان مربی در کادر فنی خود استفاده کند.

فرش آرای مشهد ۵ - سن ایچ ساوه ۳

در یکی دیگر از بازی‌های حساس و مهم هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، عصر امروز تیم‌های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه رو به روی یکدیگر قرار گرفتند. این بازی به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار شد و در پایان این رقابت جذاب و دیدنی، تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۳ از سد سن ایچ عبور کند و ۳ امتیاز شیرین این مسابقه را به دست آورد.

از حواشی این مسابقه می‌توان به حضور محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد اشاره کرد که امروز دیدار تیم‌های فرش آرا و سن ایچ را از نزدیک تماشا کرد. ساوجی‌ها امروز بعد از مدت‌ها پیروزی، برابر فرش آرا تن به شکست دادند.

راگای تهران ۲ - ملی حفاری اهواز ۴

در یکی دیگر از مسابقه‌های امروز ۲ تیم راگای تهران و ملی حفاری اهواز مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت تیم ملی حفاری توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ از سد حریف تهرانی خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار شد. هر ۲ تیم امسال نتایج پر نوسانی گرفته‌اند.

ایمان شیراز ۵ - بازار‌های روز کوثر اصفهان ۵

آخرین مسابقه امروز را ۲ تیم ایمان شیراز و بازار‌های روز کوثر اصفهان برگزار کردند. در این دیدار پر گل که به میزبانی ایمان و در سالن بدون تماشاگر شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۵ - ۵ دست یافتند. تیم ایمان شیراز به دلیل مشکلات مالی هفته گذشته برابر سن ایچ حاضر نشده بود و به همین دلیل بازی را ۳ بر صفر باخت.

بیشتر بخوانید

تمرینات تیم ملی فوتسال زیر نظر ناظم الشریعه برگزار شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص