سارق حرفه‌ای در بیرجند دستگیر شد


سارق حرفه‌ای در بیرجند دستگیر شد

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: سارق حرفه‌ای با اعتراف به 32 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در هنگام گشت‌زنی یک سارق را حین ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به ۳۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

وی یادآور شد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که وی به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در وسایل نقلیه خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کامیون حامل تریاک توقیف شد

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در بازرسی از یک کامیون 113 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کردند.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محورهای فرعی این شهرستان، بلافاصله تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان کرد: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی به یک کامیون حامل خوراک دام که قصد داشت وارد جاده اصلی شود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون حامل خوراک دام 113کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بودکشف کردند.

فرشید تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام ارشد انتظامی بر عزم جدی پلیس در مقابله با سوداگران مرگ تأکید کرد و یادآور شد: مأموران جان برکف نیروی انتظامی در استان خراسان جنوبی به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه هستند و اجازه جولان به سوداگران مرگ و یا برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهند داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک