دومین روز هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد


دومین روز هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته دوازدهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت 47 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور به مسافت هزار، هزار و 200، هزار و 450، هزار و 550 و هزار و 600 متر عصر امروز پنجشنبه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در دور اول روز دوم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های سه ساله نژاد ترکمن (برنده) به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "یاد دیگجه"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های "یل قیز صوفیان" و "یادگار جاهد" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب "آسانا" اول شد و اسب‌های "راچل" و "آذ بلک" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد (برنده) و به مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب "ژکو" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "بن آمور" و "هج فانی" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز دوم هفته دوازدهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار و ۴۵۰ متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب "پینار" سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های "آل نوش" و "سوگلی" به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم این مسابقات اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس چهار به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "ناز قورام" اول شد و اسب‌های "مارکوس" و "تکنو" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور ششم روز دوم مسابقات هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس میان اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس یک به مسافت هزار و ۶۰۰ متر برگزار شد که اسب "مستردن" زودتر از بقیه به خط پایان رسید و اول شد و اسب‌های "امیرخان ۲" و "ریگان" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز دوم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، جام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب از دیروز چهارشنبه آغاز شد، عصر فردا جمعه ۲۴ بهمن به پایان می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر