تجلیل از برندگان مسابقه راهیان نور و اهدای خون در آستارا


تجلیل از برندگان مسابقه راهیان نور و اهدای خون در آستارا

آستارا - ایرنا - برگزیدگان مسابقه مجازی راهیان نور اداره آموزش و پرورش آستارا تجلیل شدند و مرزبانان این شهرستان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برای رفع نیاز بیماران، خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر آموزش و پرورش آستارا روز پنجشنبه در آئین تجلیل از برندگان مسابقه راهیان نور در این اداره گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، برنامه ‌های آموزشی و پرورشی مدارس از طریق پیام ‌رسان شاد برگزار و برای راهیان نور مجازی، برنامه هایی در شبکه اجتماعی دانش ‌آموز اجرا شده است.

سجاد موسوی افزود: راویان هشت سال دفاع مقدس در گروه های راهیان نور حضور دارند و معرفی مناطق عملیاتی، روایت‌ دفاع، مرور زندگی و وصیت نامه‌ شهدا از فعالیت های آنهاست و سئوالات مسابقه مجازی راهیان نور از این مطالب تهیه شده بود.

وی بیان کرد: تعداد شرکت ‌کنندگان در این مسابقه ۶۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان ها بودند و حدود ۲۰ برگزیده تجلیل شدند و از زمان شیوع کرونا، سفر به سرزمین نور و گردش در مناطق عملیاتی و یادمان ‌های دفاع مقدس، مجازی برگزار می شود.

۱۸ هزار دانش آموز در حدود ۱۵۰ مدرسه آستارا به صورت مجازی مشغول تحصیل علم هستند.

مرزبانان آستارا خون اهدا کردند

سرپرست هنگ مرزی آستارا گفت: امروز ۳۰ نفر از نیروهای مرزبانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهدای خون برای رفع نیاز بیماران مشارکت کردند.

سرهنگ هادی قاسمی افزود: مرزبانان با اهدای خون به بیماران در ایام پیشگیری از کرونا، مسئولیت خود را در قبال امنیت و سلامت جامعه نشان دادند.

پایگاه انتقال خون آستارا نیز از علاقه مندان به اهدای خون خواست، همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ به پایگاه به نشانی خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟