عضو حزب لیکود نتانیاهو را تحقیر کرد


عضو حزب لیکود نتانیاهو را تحقیر کرد

«دانی دانون» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با انتشار شماره تلفن نتانیاهو، از رئیس جمهور آمریکا خواست با وی تماس بگیرد!

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از وبگاه عکا، «دانی دانون» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل که ماموریت وی در جولای 2020 به پایان رسید، شامگاه پنج شنبه با انتشار توئیتی جدید خبرساز شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با انتشار شماره تلفنی از نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیت خود نوشت: بایدن با رهبران 10 کشور مختلف جهان تماس گرفته، آیا وقت آن نرسیده با نخست وزیر اسرائیل به عنوان نزدیک‌ترین همپیمان آمریکا تماس بگیرد؟

البته روزنامه صهیونیستی تایمز در واکنش به این توئیت دانون، گزارش داد که شماره تلفن منتشر شده یک شماره قدیمی از نتانیاهو است و از چند وقت پیش از دسترس خارج شده است.

دانون که در فهرست انتخاباتی حزب لیکود نیز جایی ندارد، اخیرا از سمتش به عنوان رئیس جهانی لیکود برکنار شد.

البته انتشار این توئیت با واکنش‌های متعددی روبرو شده، برخی صهیونیست‎‌ها از این اقدام دانون انتقاد کرده و برخی نیز به تمسخر نتانیاهو پرداخته‌اند.

پیشتر منابع صهیونیستی علت عدم تماس بایدن با نتانیاهو را خارج شدن رژیم صهیونیستی از بین اولویت‌های اصلی دولت جدید آمریکا عنوان کرده بودند. براین اساس، جو بایدن با توجه به مشکلات داخلی آمریکا و پیامدهای منفی به جامانده از سیاست‌های ترامپ تصمیم دارد فعلا به اولویت‌های اصلی خود در سر و سامان دادن به شرایط داخل آمریکا بپردازد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم