فیلم مستندی که واکنش ترامپ به بی پاسخ ماندن تماس تلفنی پوتین را نشان می دهد


فیلم مستندی که  واکنش ترامپ به بی پاسخ ماندن تماس تلفنی پوتین را نشان می دهد

دونالد ترامپ، هنگامی که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود به خاطر اینکه در مورد تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه به وی خبر نداده بودند، ناراخت شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، در فیلم مستند تازه منتشر شده ای به نام Trump Takes on the World (ترامپ دنیا را می گیرد) در اینباره صحبت می شود.

وقایع فیلم مستند به ژانویه 2017 برمی گردد که ترزا می، نخست وزیر وقت انگلیس از ایالات متحده بازدید کرد.

در این فیلم نمایش داده شده از شبکه دوم تلویزیون بی بی سی گفته می شود: "آنها (می و ترامپ) نشستند و مذاکرات را آغاز کردند ، نخست وزیر می خواست در مورد پوتین صحبت کند. او پرسید آیا ترامپ با پوتین صحبت کرده است؟ او گفت نه. در آن لحظه ، رئیس دفتر (رئیس جمهور ایالات متحده) گفت: "پوتین با شما تماس گرفت ، اما شما برنامه ریزی فشرده ای داشتید و وقت نداشتید که به تلفن وی جواب بدهید".

طوری که در این فیلم با استناد به ، سخنان توماس شانون، قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا (تا فوریه 2017) ادعا می شود پس از آن ، ترامپ شانه های خود را بالا انداخت ، به نخست وزیر انگلیس نگاه کرد و گفت باور ندارد.

ترامپ سپس گفت: "پوتین تنها کسی در جهان است که می تواند ایالات متحده را نابود کند و من به تماس تلفنی او پاسخ ندادم" اما خیلی زود موضوع گفتگو را تغییر داد.

فیونا مک لئود هیل ، رئیس دفتر می به نوبه خود خاطر نشان کرد که ترامپ به خاطر پنهان کردن خبر مربوط به تلفن کردن پوتین از وی ابراز نارضایتی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟