آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند


آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها برای اموزش دست اندرکاران انتخابات ، از آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها برای اموزش دست اندرکاران انتخابات، از آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از ۲۰ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

شکراله حسن بیگی در تشریح زمان آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، گفت: کارها و تامین مقدمات انتخابات از ابان ماه سال جاری اغاز شده اما با تشکیل ستاد انتخابات کشور در ۱۱ اسفند ماه کار انتخابات شکل رسمی پیدا می کند و درپی آن ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ هیئت اجرایی شورای اسلامی شهر و هیئت اجرایی شورای اسلامی روستاها تشکیل و ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر نیز از ۲۰ اسفندماه سال جاری اغاز خواهد شد.

وی افزود: در انتخابات سال گذشته رتبه استان تهران از ۲۸ به چهارم ارتقا پیدا کرد لذا برای انتخابات پیشرو در سال ۱۴۰۰ هدف گذاری انجام داده ایم که به رتبه اول دست پیدا کنیم و در این مسیر از همه ظرفیت ها از جمله فضای مجازی برای اموزش دست اندرکاران انتخابات استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: رعایت قانون در برگزاری انتخابات نیازمند تسلط بر قوانین است، لذا باید قوانین توسط عوامل و دست اندرکاران انتخابات بازخوانی و مرور شود. بی تردید آموزش نقش محوری در برگزاری انتخاباتی سالم دارد و باید از بسترهای موجود به ویژه فضای مجازی جهت پیشبرد موضوع آموزش نهایت بهره را گرفت.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا