بازیکنان آکادمی، بهتر از خرید های گران قیمت چلسی


بازیکنان آکادمی، بهتر از خرید های گران قیمت چلسی

در حالی که خریدهای گران قیمت چلسی همچنان نتوانسته اند در این تیم بدرخشند اما توخل خوش شانس است که می تواند...

چلسی در دیدار روز گذشته اش مقابل بارنزلی در دور پنجم جام حذفی برای پیروزی به شدت به مشکل خورده بود تا این که در نهایت ستارگان آکادمی چلسی به داد این تیم رسیدند و پیروزی یک بر صفر شاگردان توخل را رقم زدند. این بیلی گلیمور بود که توپ را در میانه زمین برای ریس جیمز فرستاد تا این مدافع توپ را برای تامی آبراهام ارسال کرده و چلسی را به گل برساند تا گل پیروزی تیم لندنی روی تلاش سه بازیکن از آکادمی این باشگاه به ثمر برسد. به جز این صحنه، بازیکنان چلسی کاملا تحت تاثیر بازی خوب بارنزلی بودند.

در حال حاضر بزرگترین نگرانی باشگاه لندنی این است که خریدهای گران قیمت این باشگاه که در دوران لمپارد بی فروغ بودند، هنوز هم نتوانسته اند برای چلسی کار خاصی انجام دهند. به طور مثال پولیسیچ و حکیم زیاش در این بازی موقعیت های زیادی را از دست دادند.

در روزهای آخر حضور لمپارد، بیشتر انتقادها از او به این خاطر بود که نتوانسته است از کای هاورتس و تیمو ورنر آن طور که باید بازی بگیرد. پولیسیچ هم بعد از سپری کردن چندین مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوجش برگردد. زیاش، دیگر خرید گران قیمت تابستانی باشگاه نیز که قرار بود با برگشتش فشارها را از روی لمپارد بردارد، در بازی مقابل سیتی درخشش چندانی نداشت و هواداران چلسی از او هم هنوز چیز خاصی ندیده اند.

در حالی که ستارگان گران قیمت چلسی یک بار دیگر در درخشش ناکام بودند، این بازیکنان آکادمی باشگاه لندنی بودند که یک بار دیگر بار پیروزی تیم را بر دوش کشیدند. اگر چه توخل در این بازی به میسون مانت استراحت داده بود اما آبراهام یک بار دیگر سخت کوش ظاهر شد و در نهایت توانست گلزنی کند.

آبراهام که در 4 بازی اول توخل در چلسی تنها 51 دقیقه به میدان رفته بود، هم در دفاع و هم حمله موثر ظاهر شد و حتی یک توپ را هم در دقایق پایانی از روی خط دروازه چلسی برگرداند تا کار به وقت اضافه کشیده نشود.

تنها بازیکن گران قیمت چلسی که در این بازی خوش درخشید کپا آریزابالاگا بود که بارها مانع از گل خوردن چلسی شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا توخل در بازی های آینده باز هم به ستارگان گران قیمت اما بی تاثیر تیمش بازی خواهد داد یا تصمیم می گیرد به بازیکنان سخت کوش آکادمی چلسی بیشتر میدان دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس