خیاطی؛ حرفه‌ای دست یافتنی


خیاطی؛ حرفه‌ای دست یافتنی

یکی از کارآفرینان حوزه پوشاک گفت: خیاطی حرفه‌ای دست یافتنی است که میتوان از همان ابتدا در آن حرفه‌ای شد.

خیاطی؛ حرفه‌ای دست یافتنیصدف رضایی تولید کننده و طراح لباس در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه هنرجویان برای آغاز مهارت آموزی در حوزه تولید پوشاک باید به سمت آموزشگاه‌هایی بروند که مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای یا وزارت صمت و یا کار گروه ساماندهی مد و لباس داشته باشند افزود: پس از طی مراحل مقدماتی و گذراندن دوره‌های پیشرفته نزد افراد ماهر در این حوزه می‌توانند با یک چرخ خیاطی کار خود را شروع کنند.
وی افزود: حتی کسانی که می‌خواهند کار خود را از منزل آغاز کنند می‌توانند درآمدزایی نیز داشته باشند که این البته بستگی به استفاده آنان از ظرفیت‌های دنیای مجازی دارد.
این کارآفرین حوزه پوشاک گفت: اگر فردی علاقه‌مند به راه اندازی کارگاه است، باید با یک کارگاه کوچک ۵۰ متری با چهار چرخ خیاطی و دستگاه سردوز شروع کند و میزان سرمایه‌ای که باید برای این کار اختصاص ده ۲۰۰ میلیون تومان است.
وی افزود: خودم کارم را از منزل و با یک چرخ خیاطی و یک سردوز شروع کردم و حالا توانسته ام بعد از حدود ۸ سال در کارگاهم درآمد زایی خوبی داشته باشم و برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کنم.
وی با اشاره به نقش مهم ظرفیت‌های فضای مجازی در عرضه و فروش محصولات گفت: امروزه دنیای مجازی بیشتر از یک مغازه می‌تواند کار تولید کنندگان را به نمایش بگذارد و فروش خوبی داشته باشند و اگر کسی کارآفرین باشد، اما به فضای مجازی اهمیت ندهد از سایرین عقب می‌ماند؛ پس لازم است که از شیوه‌های نوین در هر کاری بهره‌مند شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد