توزیع نهاده‌ها و دان مرغی در استان اردبیل بدون مشکل ادامه دارد


توزیع نهاده‌ها و دان مرغی در استان اردبیل بدون مشکل ادامه دارد

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در تامین و توزیع نهاده‌ها و دان‌های مرغی در این استان هیچ مشکلی وجود ندارد و صاحبان فارم‌های مرغداری‌ها باید با جدیت و رعایت ضوابط مقرره برای تامین نیاز گوشت مرغ استان تلاش کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، خلیل یکشاد در بازدید از برخی کشتارگاه‌های استان و بررسی وضعیت و نحوه کشتار مرغ اظهارکرد: متوسط مصرف گوشت مرغ در استان ۸۰ تن بوده و بیش از ۱۳۰ تن مرغ روزانه در کشتارگاه‌های استان کشتار می‌شود.

او افزود: همکاری‌های دستگاه‌های ذیربط اعم از حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، دستگاه قضایی ، اداره کل تعزیرات حکومتی ، دامپزشکی ، نیروی انتظامی ، اداره کل صمت و اتحادیه مرغداران استان برای تنظیم بازار ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس مصوبه مهم ستاد تنظیم بازار استان تا اطلاع ثانوی خروج مرغ زنده و یا کشتار شده از داخل استان ممنوع می‌باشد.

وی اضافه کرد: بازرسان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی نظارت مستمر بر بازار دارند و به محض مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ مرغداری و یا فروشنده‌ای حق افزایش قیمت مرغ را ندارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف تعزیرات حکومتی را در جریان امر قرار دهند تا برخورد لازم صورت گرفته و جلوی افزایش قیمت گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد