حل مشکل بیکاری در خلخال نیازمند همت جدی مسئولان است


حل مشکل بیکاری در خلخال نیازمند همت جدی مسئولان است

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: حل مشکل بیکاری بخش بزرگی از جامعه جوان این منطقه نیازمند همت جدی مسئولان ملی ، استانی و منطقه‌ای است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: برغم وجود ظرفیت‌های خدادادی بی‌شمار در این شهرستان از این قابلیت‌ها برای اشتغال جوانان استفاده نشده است.

وی اظهارکرد: انتظار از استاندار دلسوز و تلاشگر اردبیل ، نماینده ولی فقیه و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی فراهم کردن زمینه اشتغال بخش بزرگی از جامعه جوان خلخال در جهت توسعه منطقه و پیشگیری از پدیده مهاجرت افراد جویای کار به مناطق دیگر کشور و همچنین پیشگیری از کاهش جمعیت و خالی شدن روستاها از سکنه است.

امام جمعه خلخال گفت: بیماری کووید ۱۹ همچنان موضوع بسیار مهم بوده و پیشگیری از شیوع این ویروس و قطع زنجیره آن نیازمند توجه جدی مردم به رعایت دستوالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام اسدی افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ و ثابت ماندن وضعیت شهرستان در رنگ زرد کرونا را نتیجه بی‌توجهی به رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی دانست و افزود: از مردم انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامتی خود و دیگران را دچار مشکل نکنند.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه بیشترین صدمه و آسیب ویروس کرونا متوجه اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت است، اظهارکرد: انتظار از مردم بویژه خیرین افزایش کمک‌های مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر در چنین شرایط بحرانی اقتصادی است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق