تصادف زنجیره‌ای بیش از 130 خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد


تصادف زنجیره‌ای بیش از 130 خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد

در تصادف زنجیره‌ای 133 خودرو در یک جاده یخ‌زده در جنوب آمریکا دست کم 9 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در تصادف زنجیره‌ای ۱۳۳ خودرو در یک جاده یخ‌زده در جنوب آمریکا دست کم ۹ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

این تصادف در بزرگراه بین ایالتی شماره ۳۵ در فاصله نه چندان دور از مرکز شهر فورت ورث در شرایطی روی داد که به دلیل سرما و کولاک زمین بر اثر وجود برف و یخ، لغزنده شده بود.

در تصاویر منتشر شده از این حادثه شدید، خودروهای آسیب‌دیده، کامیون‌های واژگون‌شده و حتی خودروهایی دیده می‌شوند که بر اثر شدت برخورد، روی هم سوار شده‌اند.

فورت ورث در حاشیه غربی شهر دالاس در ایالت تگزاس قرار دارد.

جیم دیویس، رئیس آتش نشانی فورت ورث به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: چندین نفر درون وسایل نقلیه خود گیر افتاده بودند و برای بیرون آوردن آنها نیاز به استفاده از تجهیزات هیدرولیکی بود.

مت زاوادسکی، سخنگوی مدستار، سازمان مردم‌نهاد امداد پزشکی که متولی خدمات آمبولانس منطقه است نیز گفت: ۳۶ نفر از زخمی‌ها با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و هم‌اکنون در مجموع بیش از ۶۵ نفر از آسیب‌دیدگان هنوز بستری هستند. همچنین سه نفر از مجروحان دچار آسیب‌دیدگی شدید و بسیاری از افراد دیگر نیز در محل حادثه درمان شدند.

همچنین بنابر گزارش شبکه خبری سی ان ان، مقامات گفته‌اند که این حادثه تا عصر روز پنج شنبه به وقت محلی دست کم ۹ قربانی داشته است.

حادثه در زمانی رخ داده که بسیاری از کارکنان بیمارستان و اورژانس به محل کار خود می‌رفتند و کارکنان شیفت شب از آنجا برمی‌گشتند و بنابراین برخی از افراد آسیب‌دیده خود از کارکنان بخش بهداشت و عوامل فوریت پزشکی یا ماموران پلیس بوده‌اند.

نیروهای امدادی به آسوشیتدپرس گفته‌اند که ماموران هنگام نجات آسیب‌دیدگان، متوجه شدند که بعضی از آنها همکار خودشان هستند یا آنها را می‌شناسند.

بنابر گزارش یورونیوز، هم اکنون برف و یخبندان بخش‌هایی از ایالت‌های تگزاس، ایندیانا، کنتاکی و تنسی آمریکا را فرا گرفته و در برخی شهرها سبب تعطیلی مدارس و تاخیر در پروازها شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا