بازیگر «بچه مهندس» در اثر ابتلا به کرونا درگذشت


علی برقی نخستین بار سال 1371 در فیلم «شرم» کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرده است

به گزارش سایت طلا،علی برقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. از مهم‌ترین آثار علی برقی می‌توان به بازیگری در سریال‌های «ویلای من»، «بچه مهندس» و «نون و ریحون» اشاره کرد.

علی برقی نخستین بار سال ۱۳۷۱ در فیلم «شرم» کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرده است. وی همچنین تا چندی پیش مشغول بازی در فیلمی به کارگردانی آرزو ارزانش بود.

این هنرمند چندی قبل با انتشار استوری در اینستاگرام خود خبر از ابتلایش به بیماری کرونا داد.

 بازیگر «بچه مهندس» در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

بیوگرافی علی برقی

علی برقی متولد متولد ۱۰ آبان ۱۳۵۷ در تهران بود. او در هنرستان برق خوانده، ولی سینما هم خوانده بود. درباره خود می‌گوید: احساسم را نمی‌فروشم، حتی به بالاترین بها، ولی آنگونه که بخواهم، خرج می‌کنم، برای آن‌هایی که لایق آن هستند. او به تپل‌ترین بازیگر ایرانی با ۱۴۵ کیلوگرم وزن شهرت دارد.

علی برقی در آموزشکده تئاتر تهران دوره بازیگری را گذراند و بصورت جدی از سال ۱۳۸۲ وارد این عرصه شد، او فرزند حسین برقی و زیبا امین نظر است که یک خواهر بنام ژاله دارد.

علی برقی ۱۴۵ کیلوگرم وزن و ۱۷۸ سانتیمتر قد داشت. خودش درباره اضافه وزن می‌گفت: من به خاطر خورد و خوراک یا بی تحرکی وزنم بالا نرفته، بلکه چاق بودن من دلیل ارثی دارد

 بازیگر «بچه مهندس» در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

علی برقی با میترا شیرخانی ازدواج کرده بود که از وی صاحب دو دختر بنام باران و بهار هست

در ۱۳ فروردین ۹۲ همسرش فوت کرد او در این باره می‌گوید: ۱۳ بدر لعنتی سالگرد فوت همسر عزیزم میترای نازنینم هستش، این عکس (پایینی) یک رب قبل فوتش به علت ایست قلبی هستش، ۱۳ به در نحسی خودش رو بهم ثابت کرد و من هر سال تو این روز داغ دلم تازه میشه. یه مرگ تراژدیک جلوی چشم خودم و بچه هام، لطفا با دل‌های پاکتون برای شادی روح همسر عزیزم از صمیم قلب دعا کنید.

سنگین وزن‌ترین بازیگر در بیش از ۲۰۰ تیزر بازی کرد و بعد هم پیشنهاد بازی در یک سریال را قبول کرد، می‌گوید به خاطر وزنم از من خواسته شد تا در یک سریال ایفای نقش کنم، منم قبول کردم. کار پخش شد و بعد پیشنهاد‌های همکاری دیگر را گرفتم گرچه من دوره‌های بازیگری گذرانده بودم، ولی شاید اگر من این وزن را نداشتم هیچ وقت نمی‌توانستم در حیطه کاری ام موفق شوم.

در مصاحبه ای گفته بود: "خوب است اگر شاد باشی و دیگران را شاد کنی. به همین خاطر، هر وقت یکی از همکاران با من سر وزنم شوخی می‌کند به او می‌خندم و با خنده پاسخش را می‌دهم، یادم هست یک بار سر صحنه پروژه بزنگاه رضا عطاران به من گفت تو با این وزنت نوشابه هم می‌خوری؟ بعد هر دو زدیم زیر خنده …"

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

پاسخ معما های قدرت ذهن را ببینید | 10.3 هزار کاخ سفید بار دیگر موضع دولت بایدن درباره برجام را تکرار کرد | 1.8 هزار گران ترین ساعت مچی های جهان را ببینید | 5.7 هزار آمریکا ده‌ها میلیون دلار بنزین ایران را فروخت | 2.3 هزار 10 بازیگر کودک که با بالا رفتن سنشان زیبایی خود را از دست ندادند | 9.0 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو