داوری به شدت ضعیف بود/ اعلام پنالتی برای ما اشتباه بود


داوری به شدت ضعیف بود/ اعلام پنالتی برای ما اشتباه بود

سرمربی سن‌ایچ‌ساوه گفت: بعد از بازی پلی‌آف سال گذشته که با گل لحظه آخری در مشهد پیروز شدیم، داوران در بازی های رودرروی سن ایچ و فرش‌آرا تصمیمات عجیبی می‌گیرند.

جواد اصغری‌مقدم در جمع خبرنگاران پس از شکست تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: تا زمانی که توان بازیکنان اجازه می‌داد توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. شرایط اقامتی تیم شب قبل از بازی خوب نبود و آرامش خود را از دست دادیم. در نیمه نخست عملکرد بهتری داشتیم و می‌توانستیم اختلاف را افزایش دهیم.

وی افزود: متاسفانه مهدی کریمی، بازیکن تاثیرگذار خود را هم از ابتدای بازی از دست دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. توان سن‌ایچ همین اندازه بود. اگر در نیمه دوم بازیکنانم خسته نمی‌شدند قطعا بازنده این دیدار نبودیم.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: برای کمیته داوران تاسف می‌خورم که برای بازی‌ تیم‌های اول و دوم جدول، داوری را انتخاب می‌کند که کنترل و مدیریت خوبی در بازی ندارد. بازی از دست داور کاملا خارج شده بود. او حتی برای قضاوت یک اوت ساده هم مشکل داشت. متاسفانه به غیر از چند داور خوب، سایر داوران همراه فوتسال ایران پیشرفتی نداشته اند. یک بازی با چنین کیفیتی نباید از دست داور خارج و مدام جنجال به پا شود.

اصغری‌مقدم در خصوص کاهش تمرکز داور به دلیل اعتراض مکرر مربیان خاطرنشان کرد: این داور است که تمرکز تیم‌ها را از بین می‌برد. اشتباهات داوری زیاد است. در لحظات پایانی به خاطر این که بازی را مدیریت کند و تیم ما ناراحت نشود، صحنه‌ای را که پنالتی نبوده برای تیم ما پنالتی می‌گیرد. از داوران می‌خواهم حتی اگر به ضرر میزبان و یا مهمان است به درستی سوت زده و قضاوت کنند.

وی در رابطه با گل نخست فرش‌آرا که در لحظات پایانی نیمه نخست به ثمر رسید، تصریح کرد: گل نخست فرش‌آرا درست نبود. متاسفانه در پلی‌آف سال گذشته با گل لحظه آخری در مشهد پیروز شدیم. از آن موقع سیستم داوری تیم ما را در ساوه و مشهد اذیت می‌کند و به دنبال این است تا اشتباه فصل گذشته را جبران کند. بالاخره اشتباهی که در پلی‌آف فصل گذشته رخ داده باید جایی به پایان برسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر