امام جمعه آبادان: آمریکا حق شرط گذاشتن برای بازگشت به برجام را ندارد


امام جمعه آبادان: آمریکا حق شرط گذاشتن برای بازگشت به برجام را ندارد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با بیان اینکه ایران بر تعهدات خود نسبت به برجام پایبند بود گفت: آمریکا حق شرط گذاشتن برای بازگشت به برجام را ندارد.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر بیان کرد: آمریکایی‌ها در طول ۴۲ سال گذشته، علیه ایران توطئه افکنی زیادی داشتند اما در همه گام‌های خود با ضربات سختی روبه رو شدند.

وی افزود: ۴۲ سال است که برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی با دشمن مبارزه می‌کنیم و دشمن نیز مانند روزهای اول پیروزی انقلاب این ملت را رها نمی‌کند.

خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به موضوع برجام گفت: کشور ایران یک جانبه همه تعهدات برجام را عمل کرد اما طرف مقابل به هیچ تعهدی پایبند نشد و عمل نکرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور بیان کرد: آمریکا حق شرط گذاشتن برای بازگشت به برجام را ندارد بلکه کشوری که حق گذاشتن شروط در این باره را دارد جمهوری اسلامی ایران است زیرا آمریکا و غربی‌ها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، شرط بازگشت به برجام لغو تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی آزمایی آن از سوی جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره خنثی‌سازی تحریم‌های غرب علیه ایران اسلامی گفت: بنابر منویات رهبر معظم انتقلاب، خنثی‎ سازی تحریم‌ها برای حل مشکلات و پیشرفت کشور بر رفع آنها اولویت دارد.

وی ادامه داد: با خنثی‌سازی و رفع تحریم از داخل کشور، زمین بازی عوض شده و دست دشمن خالی می‌ شود و مسوولان باید در این راستا اقدامات موثری انجام دهند.

وی افزود: مسوولان باید بدانند رفع مشکلات بیکاری و معیشت مردم از راهبردهای انقلاب اسلامی است که در این راستا باید برنامه ریزی دقیق داشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: به لطف خداوند منان و تلاش مسوولان در سال جهش تولید در شهرک صنعتی آبادان اتفاقات مثبتی افتاد و با بهره‌برداری از چند طرح صنعتی و تولیدی زمینه اشتغال برای جوانان بومی ایجاد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟