خطیب جمعه خرمشهر از حضور مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن قدردانی کرد


خطیب جمعه خرمشهر از حضور مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن قدردانی کرد

آبادان - ایرنا - خطیب نماز جمعه خرمشهر گفت: حضور مردم غیور و شهیدپرور خرمشهر در راهپیمایی خودرویی روز ملی انقلاب اسلامی در 22 بهمن قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام نصر حمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهر افزود: روز ملی ۲۲ بهمن، روزی مقدس است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به وضعیت کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه شیوع مجدد ویروس کرونا در جامعه و برگشتن به وضعیت نامطلوب بسیار نگران کننده است؛ گرچه این هم یک درس است زیرا بشری که فکر می‌کرد در اوج علم و قدرت است در برابر این بیماری شکست خورد.

حجت‌الاسلام حمادی ادامه داد: زمانی بیماری‌های متعددی همچون طاعون مردم را قتل و عام میکرد ولی امروز که بشر ادعا می‌کرد توانسته هر بیماری را سرکوب کند و به ویژه غرب به این می بالید و فیلم‌ها ساخت که ما نجات دهنده بشریت هستیم،الان خود توسط این بیماری خفه شده است.

وی گفت: امید است این بلا از سر مردم خارج شود و وضعیت به روال عادی برگردد. گرچه خیلی از مردم از محدودیت‌ها خسته شدند ولی حق‌الناس است و اگر من بیمار باشم و کسی را بیمار کنم فردا در نزد خداوند باید جوابگو باشم بنابر این باید مراقب این موضوع باشیم.

حجت‌الاسلام حمادی همچنین به فرارسیدن ماه رجب و اعمال این ماه اشاره کرد و بر به جا آوردن اعمال این ماه شریف که در کتب ادعیه وارد شده تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...