امام جمعه میامی: آمریکا هیچ راهی به جز لغو تحریم‌ها ندارد


امام جمعه میامی: آمریکا هیچ راهی به جز لغو تحریم‌ها ندارد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: آمریکا هیچ راهی به جز لغو فوری تحریم‌های ظالمانه ندارد و جمهوری اسلامی ایران از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع این شهر، افزود: مطالبه ایران از بازگشت آمریکا به برجام رفع کامل تحریم‌هاست.

امام جمعه میامی با تقدیر از جامعه بهداشت و درمان برای کنترل بیماری کرونا ، گفت : هنوز خطر جدی است و برای اینکه گرفتار موج چهارم بیماری نشویم، باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی گفت : جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکسن کرونا داشته است و نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص واکسن نیز باید مورد توجه همگان قرار گیرد.‌

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه اهمیت فراوانی برای مسائل دو کشور داشت ، تصریح کرد : پیام رهبر معظم انقلاب نقشه راهی برای دو کشور خواهد بود.

وی سفر رئیس قوه قضائیه به کشور عراق را نیز موثر دانست و گفت : وحدت بین ایران و کشور عراق به عنوان شریک راهبردی در این موقعیت حساس ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین دو کشور است، اظهارداشت: استقبال بی نظیر مردم عراق از رئیس قوه قضاییه، انعقاد تفاهم نامه ها ، توسعه دیپلماسی قضایی ، محاکمه عاملان ترور سرداران مقاومت از جمله دستاوردهای این سفر بود .

صفایی پور گفت : سند تحول قضایی با چند هدف شامل مبارزه با فساد، احیای حقوق عامه ،گسترش عدالت ، رعایت کرامت انسانی و حفظ حقوق شهروندی در جامعه ضرورت دارد .

امام جمعه میامی ضمن تشکر از حضور استاندار سمنان و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ایام الله دهه فجر به این شهرستان ،گفت: میامی دارای ظرفیت‌های فراوانی است که نیازمند تلاش بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی در راستای توسعه در بخش های مختلف است.

وی ادامه داد: تحقق سند توسعه شهرستان گام موثری در راستای اشتغالزایی و رفع محرومیت خواهدبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!