توجیه تمام مشکلات مردم به دلیل تحریم ها بی انصافی است


توجیه تمام مشکلات مردم به دلیل تحریم ها بی انصافی است

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به این که 70 درصد اقتصاد کشور ما متکی به ظرفیت های داخلی است، گفت: لذا توجیه تمام مشکلات مردم از سوی تحریم بی انصافی است و نباید تمام مشکلات را به گردن تحریم انداخت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: در همین استان هرمزگان افزون بر ده ها کارخانه و واحد تولیدی وام از دولت گرفته اند و کار را رها کرده اند.
وی با بیان اینکه افرادی که دنبال کار هستند با افرادی که دنبال رانت هستند را باید از هم جدا کرد، ادامه داد: نهادهای دولتی موظف به حمایت از کارآفرینان، سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی هستند.
امام جمعه بندرعباس با قدردانی از دستگاه قضا در پیگیری این پرونده ها ابراز داشت: در اقتصاد مقاومتی نقش مردم پررنگ است و مردم باید در اقتصاد ورود کنند.

رهبر انقلاب سیاست کشور در مساله بازگشت به برجام را مشخص کرده است
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه های خود را به مساله برجام و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب سیاست کشور را در مساله بازگشت آمریکایی ها به برجام، خط و مشی ها را مشخص کردند.
وی ابرازداشت: اگر می خواهیم به حقوق خود در مساله تحریم ها برسیم، همه مسوولان و مردم باید در این مساله یکصدا باشند، در واقع باید کاری کرد که همه سیاستمداران و نهادها، مطابق سیاست های رهبری حرکت کنند.

امر به معروف و نهی از منکر باعث استحکام اسلام می شود
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به ثمرات و برکات امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و نخستین برکت این فریضه الهی را برای خود انسان دانست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده بیان داشت: اگر کسی می خواهد اهل معروف باشد، نباید نسبت به رعایت این ۲ فریضه بی تفاوت باشد.
وی دومین برکت امر به معروف و نهی از منکر را موجب دلگرمی مومنان دانست و ادامه داد: اگر اهل امر به معروف باشیم، افراد فاسق تحقیر و بایکوت می شوند.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه اگر اهل امر به معروف و نهی از منکر باشیم ضمن اینکه بدی ها، آفت ها و بلاها از زندگی افراد و جامعه دور می شود بلکه این عمل باعث قوام شریعت می شود، بنابراین اگر می خواهیم شریعت اسلام عزیز، مستحکم و قوام پیدا کند باید اهل به معروف و نهی از منکر باشیم.
وی همچنین به سالروز شهادت امام هادی(ع) و مبارزات بی امان وی برضد ظلم دست و مقابله با علمای درباری اشاره و افزود: تقویت پایگاه های شیعه و بسترسازی برای دوران غیبت امام زمان(عج) از دوران امامت امام هادی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس