نظام اسلامی ایران به پشتوانه مردم پابرجا است


نظام اسلامی ایران به پشتوانه مردم پابرجا است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه مشگین‌شهر گفت: برغم تمامی توطئه‌های دشمنان ، انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت مردمی خود همچنان پابرجا ، استوار و مقاوم است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر با تشریح خطای محاسباتی دشمن در رویایی با انقلاب اسلامی اظهارکرد: درک ناصحیح دشمن از اسلام ناب محمدی ، فرهنگ انتظار و مهدویت و عاشورا ، اصل بی‌بدیل ولایت فقیه ،مقاومت مردم، پیوند ناگسستنی مردم با ولایت و بصیرت ، غیرت و درک بالای سیاسی از جمله مواردی است که دشمن از آن غافل بوده و آنها را در محاسبات سیاسی دچار اشتباه کرده است.

وی افزود: اینک پس از گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران انقلاب همچنان با نشاط است و مصداق عینی آن را امسال مردم کشورمان در روز ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری الگوی روشنی از عقلانیت انقلاب است ،تصریح کرد: مردم ایران جانانه از انقلاب خود دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم همچنان خواستار لغو همه تحریم‌های اقتصادی بوده و در این راستا با هیچ دولتی معامله نخواهند کرد.

وی سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به کشور عراق را بسیار مهم خواند و گفت: در شرایطی که دشمن به فکر شعله‌ور کردن آتش نفاق در بین ۲ کشور همسایه بود این سفر تمامی نقشه‌های آنان را نقش برآب کرد.

تشریح فضیلت ماه رجب و سفارش نمازگزاران به استفاده از ظرفیت عظیم این ماه و تقدیر از کارکنان شهرداری ، اداره برق و راهداری از دیگر سخنان امام جمعه مشگین‌شهر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی