راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز خاری بر چشم دشمنان نظام شد


راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز خاری بر چشم دشمنان نظام شد

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال که به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد نیز خاری در چشم دشمنان نظام شد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم ایران با حضور خود، برگ زرینی در تاریخ انقلاب ورق زدند.

وی افزود: رمز پیروزی‌های ملت مسلمان ایران، در سایه وحدت و هم‌بستگی بدست آمده است و بر مسلمانان واجب است که با اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را دفع کنند.

فاطمی با تاکید بر اینکه همه کسانی که در نظام اسلامی فعالیت دارند و زندگی می‌کنند باید عدالت داشته باشند، افزود: همه مردم باید اهل عدالت و رعایت اصول و شعائر دینی باشند و باید در تربیت‌های عمومی، خانوادگی و رسانه‌ای بیشتر توجه شود تا افراد حقوق یکدیگر و حلال و حرام را رعایت کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران و جهان اسلام است، گفت: هرگونه سستی و قصور از سوی همه باعث تضعیف اسلام می‌شود.

به گفته وی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مردمی و دینی است که با حضور مردم، جانفشانی و پایبندی به نظام و رای دادن و کمک کردن به همدیگر به وجود آمده است و این امر باعث شده این حکومت با سایر حکومت‌ها متفاوت باشد.

وی اظهار داشت: در حکومت اسلامی ایران مرجعیت تقلید در راس قرار دارد که این امر در سایر حکومت‌ها وجود نداشته است.

به گفته وی، امام راحل، زمانی که در مقابل رژیم طاغوت ایستادند مسائلی مانند فقر، غارت بیت‌المال و چپاول ایران از سوی بیگانگان و مسائلی فرهنگی در کشور وجود داشت و رهبر کبیر انقلاب در این راه تلاش کردند تا نظام در همه ابعاد به پیروزی و خودکفایی برسد.

وی اظهارداشت: در این برهه مردم و مسوولان باید رویکرد همه جانبه‌نگری امام راحل را سرلوحه قرار دهند.

فاطمی با تاکید بر اینکه اقتدار امروز کشور از نظر نظامی، بصیرت و آگاهی، از لحاظ نظم و انضباط قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست، افزود: ایران فعلی با ایران گذشته متفاوت است.

فاطمی افزود: اکنون انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و جانفشانی ملت ،از پیچ‌های سخت عبور کرده است و امروز در اوج افتخار و اقتدار قرار گرفته است.

وی بر رسیدگی و توجه به مسایل فرهنگی و معنوی در جامعه امروز تاکید کرد و گفت: مسایل فرهنگی و معنوی نیاز به سرمایه‌گذاری و تقویت دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: رعایت ارزش‌ها و آداب اسلامی و دستورات اسلامی در تعاملات اجتماعی مردم و مسوولان ضروری است و باید بر اساس اهداف مقدس نظام اسلامی گام برداشته شود.

وی به موفقیت‌های نظام در سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: یک لحظه غفلت و کوتاه آمدن باعث می‌شود میراث گرانبها از دست برود و همه کسانی که در این رابطه نقش دارند باید در راستای حفظ آبرو ایران و اسلام تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی