تیم نایبند بندرعباس قهرمان فوتبال ساحلی هرمزگان شد


تیم نایبند بندرعباس قهرمان فوتبال ساحلی هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- تیم نایبند قهرمان چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی بندرعباس یادواره «مرحوم عباس استوانه» شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در این دوره از مسابقه پنج تیم طوفان طاهروئیه سیریک، فولاد هرمزگان، پرسپولیس بندرعباس، بندر شهیدحقانی و نایبند بندرعباس به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که تیم‌های طوفان طاهروئیه سیریک و فولاد هرمزگان نیز مقام‌های دوم تا سوم را کسب کردند.
در آخرین بازی این دوره از رقابت‌ها تیم‌های نایبند و پرسپولیس بندرعباس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم نایبند موفق شد در یک بازی پایاپای و نزدیک با نتیجه ۶ بر پنج به برتری برسد و جام قهرمانی را از آن خود کند.
برای تیم نایبند بندرعباس «مرتضی کلانتر زاده»، «پوریا سورویی»، «علی میرزایی» (۲ گل)، «منصور مدارایی» و «معین جمادی پور» گلزنی کردند و گل‌های تیم پرسپولیس بندرعباس را «احسان درا» (۲ گل)، «رسول شکاری»، «فریبرز زاهری» و «مهدی محسن خواه» به ثمر رساندند.
در پایان مراسم با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان، ورزشکاران و ورزش دوستان از خانواده مرحوم عباس استوانه قدردانی شد.
در این دوره از مسابقه از سوی مرکز آموزش هادی دریا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال حواله به تیم‌های برتر اهدا شد.
از سوی کمیته برگزاری مسابقه تیم شهیدحقانی به عنوان تیم اخلاق معرفی شد و از سوی کمیته فنی مسابقه رضا امیری به عنوان بهترین بازیکن از تیم نایبند بندرعباس، احسان درا به عنوان آقای گل مسابقه و علی رضایی بهترین دروازه بان معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط