یک زن 30 ساله در سد مهاباد غرق شد


یک زن 30 ساله در سد مهاباد غرق شد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک زن 30 ساله ظهر امروز ، جمعه در دریاچه سد این شهر غرق شد.

رحمان احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دریافت تماس‌های مردمی در خصوص غرق شدن فردی در داخل سد مهاباد، افزود: با حضور ماموران آتش‌نشانی سه نفر از غواصان آموزش دیده این سازمان کار گشت‌زنی در محدوده حادثه را آغاز کرده وتوانستند جسد بی‌جان این زن را از آب بیرون کشیده و برای تحقیقات بیشتر به اورژانس بیمارستان انتقال دهند.

وی اضافه کرد: هنوز جزئیات این حادثه و علت فوت یا غرق شدن این فرد مشخص نبوده و هویت وی نیز معلوم نیست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با بیان اینکه این دومین مورد غرق شدگی در سد مهاباد است در سال جاری اظهار داشت: با وجود هشدارهای آب منطقه‌ای آذربایجان غربی و امور آب مهاباد مبنی بر ممنوعیت شنا، هرساله شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان و مسافران این شهرستان در داخل سد مهاباد هستیم.

سد مهاباد یکی از سدهای بزرگ آذربایجان‌غربی و جزو ۱۰ سد پرآب کشور است؛ جاده‌های ارتباطی مهاباد به سردشت و پیرانشهر که از حاشیه دریاچه سد عبور می‌کند مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به ویژه در ایام تعطیلی در کنار آن اقدام به گردش می‌کنند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی، چهار غواص با مدرک بین‌المللی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج