سرمربی تیم شهرخودرو: شرایط تیم به لحاظ روحی و روانی نگران کننده است


سرمربی تیم شهرخودرو: شرایط تیم به لحاظ روحی و روانی نگران کننده است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازیکنان شهر خودرو از نظر فنی در شرایط ایده‌آلی هستند اما از نظر روحی و روانی به دلیل اتفاقاتی که در مجموعه مدیریت باشگاه رخ داد نگران کننده است. 

به گزارش ایرنا مهدی رحمتی جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فولاد در اهواز اظهار داشت: بازی بسیار سختی در اهواز داریم اما بازیکنان شهر خودرو تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به نتیجه مطلوبی برسیم. فولاد از تیم های بسیار خوب لیگ است که از کادر فنی با تجربه ای بهره می برد.

وی افزود: جواد نکونام از دوستان خوب من است و در هفته های گذشته نمایش خوبی به همراه تیمش داشته است، آنها از نفرات خوبی بهره می برند و قطعا کار آسانی در اهواز نخواهیم داشت.

سرمربی تیم شهر خودرو با بیان اینکه شرایط ما در لیگ بسیار سخت است گفت: در نیم فصل پنج یا ۶ بازیکن شهر خودرو از تیم های بزرگ لیگ برتری پیشنهاد دارند اگر چه این نفرات به تیم و هواداران وفادار هستند اما باشگاه باید به حداقل تعهدات خود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه نگران جدایی بازیکنان از تیم هستم و از مسئولان استان خراسان رضوی درخواست می کنم برای رفع مشکلات تیم تلاش کنند افزود: در صورت عدم حل مشکلات و جدایی بازیکنان، همه باید به مردم و هواداران دوست داشتنی مشهدی پاسخگو باشند. ما بارها گفته ایم تیم شهر خودرو متعلق یه یک نفر نیست بلکه متعلق به همه مشهد است. در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تنها افرادی هستند که به شکل ویژه به تیم کمک می کنند و درکنار باشگاه ایستاده اند.

رحمتی ادامه داد: سفر تیم شهر خودرو به اهواز با کمک های هیات فوتبال خراسان رضوی انجام شد در غیر این صورت ما باید در مشهد می ماندیم. ظاهرا جلساتی برای حل مشکلات تیم در استانداری خراسان رضوی برگزار شده و امیدوارم به سرانجام برسد. زمان زیادی برای جلوگیری از جدایی بازیکنان نداریم و باید استانداری در کنار هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان از این اقدام جلوگیری کند. با شناختی که از استاندار خراسان رضوی ، معاونان و مدیرکل ورزش و جوانان این استان دارم به حمایت آنها خوشبینم.

وی خطاب به استاندار خراسان رضوی افزود: شهر خودرو تنها نماینده لیگ برتری شرق کشور است، و در صورت ادامه شرایط فعلی، این تیم نمی تواند به روند رو به پیشرفت خود ادامه دهد. در تمرین دیروز تیم، عده ای از هواداران از سر نگرانی حضور پیدا کرده بودند و از اینکه نماینده ای از مشهد در لیگ برتر نداشته باشند گلایه کردند.

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: من و بازیکنان به هواداران قول می دهیم تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه و شاد کردن دل مردم به کار گیریم ، اما بخش دیگر کار به مسئولان شهری و استانی باز می گردد. اگر مجوز لازم جهت کمک به تیم را ندهند کار ما سخت می شود و اگر در نیم فصل بازیکنان این تیم جدا شوند آن موقع دیگر نمی شود کاری برای تیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر ما باید بازیکنان را حفظ کنیم و البته تیم را تقویت کنیم اما با شرایط فعلی نمی شود کاری انجام داد لذا انتظار داریم مدیران استانی و شهری هر چه سریعتر برای نجات تیم و جلوگیری از اتفاقات ناگوار، اقدام کنند.

دیدار تیم های فولاد و شهر خودرو از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۵ بهمن در اهواز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق