رافائلا سانتوس کیست؟ با خواهر نیمار بیشتر آشنا شوید


رافائلا سانتوس کیست؟ با خواهر نیمار بیشتر آشنا شوید

ستاره برزیلی عادت ناخوشایندی دارد که معمولا حضور در تولد خواهرش را به حضور در زمین فوتبال ترجیح می...

نیمار عادت کرده است که در روزهای نزدیک به تولد خواهرش رافائلا سانتوس در دسترس نباشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ماه مارس در تقویم فوتبال معمولا زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است، اما نیمار تنها یک چیز در این برهه زمانی می بیند و آن تولد خواهرش است؛ رافائلا. ستاره برزیلی طی سال های اخیر از یک الگوی مشخص در این هفته پیروی کرده. تولد رافائلا روز 11 مارس است و از فصل 2014/15 تا به امروز نیمار برای بازی های این بازه زمانی اغلب مصدوم و گاهی هم محروم بوده است.

رافائلا سانتوس کیست؟

نیمار رابطه صمیمانه ای با خواهرش دارد و یکی از تتو های پرتعداد بدنش را به چهره رافائلا اختصاص داده است (روی بازو). رافائلا خواهر کوچک تر نیمار به حساب می آید و در 11 مارس 1996 متولد شده است. او در صنعت مدلینگ دستی بر آتش دارد و با 5.5 میلیون دنبال کننده یکی از چهره های شناخته شده اینستاگرام محسوب می شود. این زن بخش زیادی از زمان خود را صرف موسسه خیریه برادرش می کند، سازمانی که نیمار در سال 2014 برای کمک به کودکان محروم پرایا گرانده سائوپائولو تاسیس کرده است، واقع در نزدیکی محل بزرگ شدن ستاره پاری سن ژرمن و برادرش. نام خانوادگی رافائلا هنگام تولد داسیلوا سانتوس بود اما به محض رسیدن به سن قانونی تصمیم گرفت که آن را به "بکران" تغییر دهد. یکی از رسانه های برزیلی ادعا کرده این تغییر نام به خاطر علاقه و احترام رافائلا به دیوید بکام بوده است، الگو و اسطوره دوران کودکی وی. رافائلا با مهاجم سابق اینتر، گابریل باربوسا هم در رابطه بود که البته سرانجام آن به جدایی در سال 2018 کشیده شد.

نفرین تولد رافائلا برای نیمار

اینطور به نظر می رسد که تولد رافائلا برای نیمار درون زمین بدشانسی به همراه می آورد. نیمار تا پارسال به مدت 5 فصل متوالی بازی های تیمش هایش را در نزدیکی تاریخ تولد خواهرش از دست داده بود و چیز هم نمانده بود این عدد به 6 برسد؛ سال گذشته (2020) ستاره برزیلی در ماه فوریه دچار مصدومیت شد اما به هر شکلی که بود توانست پاری سن ژرمن را در دو دیدار رفت و برگشت مقابل دورتموند همراهی کند. همانطور که مطلع شدید، چند روز قبل و در دومین ماه از سال 2021، مصدومیت دوباره به سراغ نیمار آمد و مشخص شد این بازیکن 4 هفته را باید دور از زمین فوتبال بگذراند، جایی که یکبار دیگر غیبتش در باشگاه با تولد رافائلا تداخل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی