خروجی بعدی پرسپولیس مشخص شد ؛ مهاجم مغضوب هواداران در آستانه جدایی قرضی


خروجی بعدی پرسپولیس مشخص شد ؛ مهاجم مغضوب هواداران در آستانه جدایی قرضی

آرمان رمضانی در نیم فصلی که در پرسپولیس حضور داشته است عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش نگذاشته و یحیی گل محمدی قصد دارد او را به صورت قرضی واگذار کند. نوشته خروجی بعدی پرسپولیس مشخص شد ؛ مهاجم مغضوب هواداران در آستانه جدایی قرضی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خروجی بعدی پرسپولیس مشخص شد ؛ مهاجم مغضوب هواداران در آستانه جدایی قرضی

ارمان رمضانی در آستانه جدایی قرضی از پرسپولیس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵
خروجی بعدی پرسپولیس مشخص شد ؛ مهاجم مغضوب هواداران در آستانه جدایی قرضی

آرمان رمضانی در نیم فصلی که در پرسپولیس حضور داشته است عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش نگذاشته و یحیی گل محمدی قصد دارد او را به صورت قرضی واگذار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان رمضانی که در ابتدای فصل با تشخیص یحیی گل محمدی پرسپولیسی شد، به نظر می رسد در نقل و انتقالات نیم فصل در لیست خروجی او قرار بگیرد.

آرمان رمضانی در ابتدای فصل با نظر مستقیم یحیی گل محمدی از سایپا به پرسپولیس منتقل شد. مهاجم بلند زنی که در همان ابتدای کار نیز با توجه به جذب عیسی آل کثیر و خصوصیات مشابهی که از لحاظ نوع و سبک بازی با هم داشتند، انتقالش کمی عجیب به نظر می رسد اما به هرحال یحیی او را خواست و این بازیکن هم جذب شد و البته هم نتوانست نظر گل محمدی را در ادامه کار جلب کند.

به هر ترتیب و به هر دلیلی آرمان رمضانی هم مثل محمد انصاری رفته رفته به نیمکت پیچ و مهره شد تا به رغم محرومیت آل کثیر، کادر فنی پرسپولیس هیچ وقت به اندازه آل کثیر و مهدی عبدی فرصت حضور در میدان را به عنوان بازیکن ثابت و اصلی به رمضانی ندهد و این بازیکن رفته رفته از یک بازیکن ذخیره به بازیکنی سکو نشین تبدیل شده و طی چند بازی اخیر نیز حتی این فرصت را نداشته باشد تا به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شود.

همین موضوع باعث شده زمزمه هایی در مورد جدایی او از پرسپولیس به گوش برسد البته نه به میل خودش. گویا یحیی گل محمدی می خواهد این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار تیم هایی قرار داده تا نفرات مورد نظر خود را از آن تیم ها جذب کند. با توجه به اضافه شدن مهدی ترابی و پایان محرومیت آل کثیر در روز دوازدهم فروردین، رمضانی عملا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی و حتی بازیکن ذخیره ندارد و به همین دلیل در لیست نفرات مازاد گل محمدی جای خواهد گرفت اما از آن جایی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، احتمال انتقال قرضی او بیشتر است.

حال باید منتظر بود و دید آیا باشگاهی حاضر است در قبال انتقال بازیکنی که مدنظر گل محمدی است، مهاجم بلند قامت و سرزن سرخ ها را به خدمت بگیرد یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟