گرانترین میوه دنیا با 360 میلیون تومان قیمت+خواص فوق العاده


یوباری میوه ای عجیب و لاکچری است که برای خرید آن رقمی حدود 16 هزار دلار باید بپردازید .

به گزارش سایت طلا،گرانترین میوه دنیا، ارزشی برابر با ۱۶ هزار دلار حدود 370میلیون تومان دارد. این میوه، چیزی شبیه به طالبی بوده و در کشور ژاپن پرورش داده می شود.

این میوه خوشمزه و خاص که طعم و شیرینی متفاوتی دارد در گلخانه ای واقع در منطقه یوباری هوکایدو که یک جزیره شمالی کوچک در کشور ژاپن است پرورش داده می شود.

گرانترین میوه دنیا با 360 میلیون تومان قیمت+خواص فوق العاده

خواص کلی طالبی یوباری

طالبی نیز مانند سایر میوه ها خاصیت های فروانی دارد. در ادامه مطلب به خواص مختلف این میوه تابستانی و خوش رنگ و بو اشاره می کنیم.

طالبی چه از نوع معمولی آن چه طالبی یوباری که کمتر کسی می تواند طعم آن را بچشد و از خواص آن بهره ببرد، منبع قوی ویتامین A و بتاکارون است که سلامت چشم شما را تضمین می کند.

مصرف این میوه خوشمزه در سال های بعد از ۴۰ می تواند از بروز آب مروارید چشمی در سنین بالا جلوگیری کند.

از دیگر خواص طالبی ویتامین ث موجود در آن است. این ویتامین محبوب که نوعی آنتی اکسیدان است، رادیکال های آزاد بدن را از بین می برد و همچنین سیستم ایمنی را تقویت می کند.

سلامت ریه ها از دیگر مواردی است که است می توان با استفاده از این میوه تابستانی به تقویت آنها کمک کرد. اگر ریه های شما دچار مشکل است و یا جزء کسانی هستید که دخانیات مصرف می کنید، طالبی را فراموش نکنید تا خطر پیشرفت بیماری های ریوی در شما کاهش پیدا کند.

گرانترین میوه دنیا با 360 میلیون تومان قیمت+خواص فوق العاده

خبر خوب برای بیماران قلبی این که، طالبی چه از نوع معمولی چه طالبی یوباری با آن قیمت گزاف، می تواند از لخته شدن خون در قلب و عروق شما جلوگیری کند و در مواردی نیز از حملات قلبی پیشگیری می کند.

وجود ماده آدنوزین در این میوه شیرین و خوشمزه باعث رقیق شدن خون در بیماران قلبی می شود و همین امر مانع از لخته شدن خون در رگ ها خواهد شد.

یکی دیگر از خواص طالبی خاصیت ضد استرسی آن است. این روزها که اکثر مردم درگیر مشکلات روحی و استرس و اضطراب های متعدد هستند، شاید پیشنهاد راه هایی برای کاهش تنش های روزمره خالی از لطف نباشد.

طالبی یکی از میوه هایی است که استرس و اضطراب شما را تا حد زیادی کاهش می دهد. پتاسیم موجود در این میوه تپش قلب شما را کنترل می کند و باعث اکسیژن رسانی به مغز می شود.

همین امر باعث می شود شما با خوردن طالبی به آرامش بیشتری دست پیدا کنید و برای انجام کارهای تان تمرکز دو چندان داشته باشید.

گرانترین میوه دنیا با 360 میلیون تومان قیمت+خواص فوق العاده

همان طور که گفته شد طالبی سرشار از آنتی اکسیدان است و آنتی اکسیدان ها نیز در پیشگیری از انواع سرطان بسیار موثر هستند. کلسترول بد خون شما نیز با مصرف طالبی کاهش پیدا می کند.

یک خبر خوب برای خانم های جوانی که به سلامت پوست شان اهمیت می دهند این است که، طالبی می تواند به جوان سازی و سلامت پوست کمک کند. پس اگر به پوست خودتان اهمیت می دهید سعی کنید این میوه خوشبو و رنگ را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا علاوه بر شاداب شدن پوست تان، روند پیری آن را نیز کُند کنید.

یکی از خواص عجیب طالبی، علی الخصوص طالبی یوباری این است که افراد لاغر را چاق می کند و در افراد چاق باعث لاغری می شود!

دیگر خواص طالبی یوباری

تنظیم کننده متابولیسم بدن ادرار آور مفید برای کم خونی کاهش حملات آسمی برای بیماران مبتلا به تنگی نفس مفید در درمان یبوست پیشگیری از نارسایی قلبی اشتها آور شاداب و نرم کننده پوست و ضد پیری مسکنی برای سوختگی های سطحی کاهش دهنده التهابات پوستی پیشگیری از دیابت مسکنی برای دردهای معده کاهش حالت تهوع در افراد تنظیم آب بدن و جلوگیری از مشکلات کم آبی بدن سرشار از امگا ۳ مفید برای زنان باردار و مادران شیرده

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

آیا تا قبل عید نوروز طلا و سکه بخریم ؟ | 83.4 هزار چهره بدون آرایش بازیگران معروف را ببینید | 163.7 هزار 10 بازیگر کودک که با بالا رفتن سنشان زیبایی خود را از دست ندادند | 86.2 هزار ناراحتی همسر و خانواده میناوند از یک اقدام غیراخلاقی | 139.9 هزار 5 دلیل پنهان مرگ همیشگی و ریزش شدید موهای شما | 65.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان