شجاع: از بازی خودم در الریان راضی نیستم


مدافع ایرانی الریان گفت او از قبل خبر داشته است که الریان در قطر و آسیا تیم بزرگی است و از حضور در این تیم خوشحال است.

شجاع: از بازی خودم در الریان راضی نیستم
مدافع ایرانی الریان گفت او از قبل خبر داشته است که الریان در قطر و آسیا تیم بزرگی است و از حضور در این تیم خوشحال است.

تیم های الریان و الدحیل روز یکشنبه و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم می روند. پس از اینکه علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل به همراه صبری لموشی مربی این تیم در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد، شجاع خلیل زاده مدافع الریان نیز به همراه لورن بلان سرمربی این تیم در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.


این نشست خبری با سه سوال از خبرنگارانی که به صورت مجازی در این کنفرانس حضور داشتند، برگزار شد. شجاع درمورد دیدار مقابل الدحیل و شانس پیروزی الریان در این دیدار گفت: در این مدت که لیگ تعطیل بود، تمرینات بسیار خوبی داشتیم و برای یک دیدار خیلی سخت آماده می شویم. الدحیل تیم قابل احترام و خوبی است. از طرف دیگر ما تیم الریان و یکی از تیم های خوب قطر هستیم. برای پیروزی مقابل الدحیل خیلی جدی و آماده هستیم.


او ادامه داد: الدحیل در دیدارهای اخیر به روال سال گذشته اش بازگشته است. آنها تیم قدرتمندی هستند و امیدوارم که بتوانیم با یک بازی منطقی و خیلی خوب، سه امتیاز بازی را کسب کنیم که برای ما حکم 6 امتیاز را دارد. چرا که می توانیم با پیروزی برابر الدحیل به رتبه های بالای جدول برسیم. امیدوارم بتوانیم الریان واقعی را بعد از بازی با الدحیل ببینیم.
شجاع در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند بازیکنان الریان انتظارات هواداران را برآورده کرده اند یا خیر، پاسخ داد: من به شخصه خوشحالم که در تیم الریان حضور دارم. قبل از حضور در این تیم اطلاع داشتم که آنها در قطر و آسیا تیم بزرگی هستند. تمام بازیکنان حرفه ای که در این تیم حضور داریم، خبر داریم که در چه تیمی بازی می کنیم و جایگاه الریان کجای جدول است.


وی گفت: امیدوارم تمام بازیکنان حرفه ای اینجا بتوانیم بهترین بازی ها را برای تیم انجام دهیم و هر چه در توان داریم بگذاریم و برای موفقیت الریان تلاش کنیم. قهرمان شدن خیلی سخت است چون فاصله امتیازی ما با صدر خیلی زیاد است. امیدوارم بتوانیم جایگاهی که لایق الریان است را به دست بیاوریم. تلاش می کنیم در لیگ به رتبه دوم دست پیدا کنیم.
در طول دیدارهای گذشته، شما سطح پایداری را در خط دفاعی الریان فراهم کرده اید. آیا به بالاترین درجه هماهنگی با تیم رسیده اید؟ شجاع در پاسخ به این سوال گفت: من گفتم که قبل از حضور در الریان اطلاع داشتم آنها چه تیم بزرگی هستند. از نظر خودم، هنوز به آن شجاع خلیل زاده ای که مدنظرم است، نرسیده ام. چون یک بازیکن جدید به زمان نیاز دارد. شاید هواداران از من راضی بوده باشند ولی خودم از خودم راضی نیستم.


او در پایان گفت: امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر، بهترین عملکردم را برای الریان داشته باشم و به جایگاه واقعی تیم برسیم. تمام بازیکنان برای یک هدف تلاش می کنند و آن، موفقیت تیم است. من با تمام وجودم برای الریان بازی می کنم. امیدوارم هواداران و مدیریت تیم از من راضی باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی