150 بسته غذایی میان نیازمندان آبادان و خرمشهر توزیع می شود


150 بسته غذایی میان نیازمندان آبادان و خرمشهر توزیع می شود

قانعیان از توزیع 150 بسته غذایی میان نیازمندان آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: این بسته ها امروز همزمان با یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی میان خانواده های نیازمند سطح منطقه آزاد اروند توزیع می شوند.

«حسین قانعیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و‌ دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان و آغاز حکومت اللّه‏ بر جهان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند افزود: همچنین این روز سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان بر کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می آید و به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است و این روز مبارک در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این ایام برنامه های متنوع فرهنگی بسیار مناسب و خوبی در سطح دو شهرستان آبادان و خرمشهر از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه برگزار شد.

قانعیان تصریح کرد: در این راستا شب گذشته به همت کانون فرهنگی هنری رهروان شهدا در مسجد شهید بهشتی این شهرستان جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت ۴۲ سالگی انقلاب با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان و جوانان برگزار و برنامه های ویژه ای از جمله تواشیح، گروه سرود و سخنرانی اجرا شد.

وی از توزیع ۱۵۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های نیازمند سطح منطقه آزاد اروند خبر داد و ابراز کرد: این بسته های به ارزش هر بسته سه میلیون ریال به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای آبادان و خرمشهر میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند یاد آور شد: این بسته ها از طریق کمک های مردمی جمع آوری و‌ تهیه شده است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت