بمب نقل و انتقالات منفجر شد ؛ اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست


بمب نقل و انتقالات منفجر شد ؛ اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست

حسن صالح حمیدزیچ ،مدیرودزشی تیم بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اعلام کرد که جذب دایوت اوپامکانو از سوی این باشگاه قطعی شده است. نوشته بمب نقل و انتقالات منفجر شد ؛ اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بمب نقل و انتقالات منفجر شد ؛ اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست

حسن صالح حمیدزیچ در گفتگو با بیلد : بعد از مذاکرات فشرده ، دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۸:۰۶
بمب نقل و انتقالات منفجر شد ؛ اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست

حسن صالح حمیدزیچ ،مدیرودزشی تیم بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اعلام کرد که جذب دایوت اوپامکانو از سوی این باشگاه قطعی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن صالح حمیدژیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ مصاحبه ای با بیلد داشت و یک بمب خبری منفجر کرد.

مدیر ورزشی باواریایی ها جذب اوپامکانو مدافع میانی فرانسوی لایپزیش را قطعی کرد. این مدافع مورد توجه منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول و چلسی قرار داشت اما در نهایت در بوندسلیگا ماندنی شد. مدیر ورزشی بایرن مونیخ گفت:

” باید اعلام کنیم که از این انتقال در بایرن خیلی خوشحال هستیم. مذاکراتی بسیار خوب، جدی و حرفه ای با اوپامکانو و وکیلش فولکر استروث در ماه های اخیر داشتیم.”

مدافع میانی فرانسوی مورد توجه رئال مادرید هم قرار داشت اما رئال نمی خواست که رقم فسخ قراردادش که ۴۵ میلیون یوروست را بپردازد. به نظر می رسد که باواریایی ها همین مبلغ را برای خرید یکی از آماده ترین مدافعان بوندسلیگا خواهند پرداخت. بدین ترتیب بایرن خلاء داوید آلابا را پر خواهد کرد چرا که جدایی مدافع اتریشی از بایرن مونیخ نهایی شده است.

اوپامکانو در تیم ملی فرانسه نیز در لیست های اخیر حضور داشته است و به احتمال زیاد در لیست دشان برای یورو ۲۰۲۱ نیز حضور خواهد داشت و بدین ترتیب می تواند به هموطنش پاوارد در خط دفاعی باواریایی ها ملحق شود هر چند که فرانسوی های دیگری نظیر کومان هم در بایرن توپ می زنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز