خیز شاهین کرمانشاه برای صعود دوباره به لیگ برتر فوتسال


خیز شاهین کرمانشاه برای صعود دوباره به لیگ برتر فوتسال

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه که تیمش در فصل قبل رقابت های لیگ برتر فوتسال به لیگ دسته اول سقوط کرده بود، از آمادگی تیمش برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها خبر داد.

سیداحسان احسانی در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه ریزی باشگاه شاهین برای حضور در این رقابت ها، اظهار کرد: هرچند سال گذشته بواسطه برخی مشکلات از لیگ برتر سقوط کردیم، اما با برنامه ریزی منسجم در رقابت های لیگ دسته اول حاضر می شویم تا دوباره به لیگ برتر صعود کنیم.

وی تصریح کرد: رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با حضور 26 تیم در قالب چهار گروه برگزار می شود که تیم شاهین کرمانشاه در گروه اول با نمایندگانی از استانهای زنجان، مرکزی، البرز، تهران و هرمزگان همگروه خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه اضافه کرد: رقابت های لیگ دسته اول فوتسال از پنجشنبه این هفته(30 بهمن) آغاز خواهد شد و تیم شاهین کرمانشاه در دیدار اول خود در خانه حریف به مصاف تیم زنجانی می رود.

وی با تاکید براینکه تیم شاهین با هدف صعود دوباره به لیگ برتر در این رقابت ها حاضر شده، اعلام کرد: از حدود یک ماه پیش تمرینات تیم را شروع کرده ایم و باتوجه به جدایی چند بازیکن، تعدادی بازیکن جدید هم جذب کرده ایم، اما در مجموع اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کرده ایم.

یکی از عوامل تاثیرگذار در عملکرد ضعیف تیم شاهین در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر، تزلزل در نیمکت سرمربیگری این تیم بود بگونه ای که تا پایان رقابت های لیگ چند نفر سکان سرمربیگری این تیم را بدست گرفتند.

احسانی در پاسخ به این پرسش که برای رفع این نقطه ضعف تیم شاهین چه چاره اندیشی شده، بدون آنکه اسامی کادر فنی جدید این تیم را اعلام کند، گفت: کادر فنی تیم مشخص شده و تلاش کرده ایم از کادری بومی و غیربومی استفاده کنیم و مشکلات فصل قبل را دیگر نخواهیم داشت.

وی در ادامه در جواب این سوال که آیا باشگاه برای رفع مشکلات مالی که سال گذشته با آن گریبانگیر بود تمهیداتی اندیشیده نیز عنوان کرد: رایزنی هایی را با استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته ایم و قول داده اند کمک هایی را به تیم داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...