حواشی استقلال تمام شدنی نیست


حواشی استقلال تمام شدنی نیست

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال همیشه از لحاظ فنی تماشایی بوده است، گفت: سپاهان به دنبال صدرنشینی است و نمی‌خواهد مقابل استقلال بازنده باشد.

به گزارش مشرق، رسول غنی‌زاده در مورد وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: آبی‌پوشان در حال حاضر صدرنشین لیگ هستند و رفته‌رفته نسبت به ابتدای فصل، بازی‌های قابل قبول‌تری از خود به نمایش می‌گذارند البته تا رسیدن به قهرمانی، راه سختی دارند اما اگر این روند را ادامه دهند، به طور حتم می‌توانند نتایج بهتری هم کسب کنند.

وی با انتقاد از اتفاقات ریز و درشتی که برای این تیم به وجود می‌آید، گفت: متأسفانه حاشیه‌های استقلال تمام‌شدنی نیست، هر روز یک مسئله باعث می‌شود که این تیم وارد یک بحران شود. استقلال چه ببرد، چه ببازد و چه مساوی کند، مرتب از سوی برخی‌ها مورد انتقاد قرار می‌گیرد و این موضوع باعث خواهد شد تمرکز کادر فنی به سمت مسائل حاشیه‌ای کشیده شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال با این داور فقط فقط یکبار باخته است

غنی‌زاده تأکید کرد: به اعتقاد من، مشکلات استقلال و حواشی که برای این تیم به وجود می‌آید، فنی نیست و برخی‌ها به دنبال این هستند که اجازه ندهند این تیم حالا که مسیر خوبی را در پیش گرفته و صدرنشین لیگ شده، به راهش ادامه دهد. نمی‌دانم در استقلال چه چیزی وجود دارد که برخی‌ها حاضرند تیم را به نابودی بکشند اما خودشان در استقلال پست و سمتی پیدا کنند.

وی ادامه داد: محمود فکری را به خوبی می‌شناسم، او سال‌ها در استقلال بازی کرده، در کادر مربیگری هم بوده و از تجربه بالایی در این تیم برخوردار است. او به خوبی شرایط را درک می‌کند و باید با آرامش کامل با حواشی مبارزه کند تا بتواند به آنچه مورد نظرش است، دست پیدا کند.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار روز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان گفت: سپاهان یک تیم بسیار خوب است، آنها در ابتدای فصل چند شکست را تجربه کردند اما هر چه از زمان بازی‌ها گذشت، این تیم بهتر شد، سپاهان نمی‌خواهد مقابل استقلال بازنده باشد زیرا می‌داند با شکست برابر آبی‌پوشان، صدرنشینی در لیگ را از دست می‌دهد. استقلال هم باید هوشیار باشد که بتواند در برابر این تیم خطرناک، یک بازی خوب و منطقی ارائه داده تا بتواند با کسب سه امتیاز این دیدار، در پایان نیم فصل اول لیگ صدرنشین باقی بماند.

غنی‌زاده درباره عملکرد پرسپولیس اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس به خوبی بازی می‌کند اما هنوز مهاجمان این تیم تجربه گلزنی ندارند. به طور حتم اگر یک تمام‌کننده کامل داشته باشند، می‌توانند نتایج بهتری هم کسب کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که نتیجه دیدار برابر سپاهان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: بازی به لحاظ فنی جذاب خواهد بود. امیدوارم استقلال برابر این دیدار باشد اما با توجه به اینکه آبی‌پوشان در خارج از خانه بازی می‌کنند، تساوی هم می‌تواند برایشان مفید واقع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!