مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز اجرایی می‌شود


مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز اجرایی می‌شود

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: با آگاهی و شناخت وضع موجود و ارزیابی سطوح بلوغ و نقشه راه مدیریت دانش باید برای مستندسازی دانش کارکنان تلاش کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نخستین نشست پیاده‌سازی یکپارچه سیستم مدیریت دانش، به ضرورت اجرای مدیریت دانش در سازمان اشاره کرد و گفت: جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های فکری، افزایش خلاقیت، نوآوری و انگیزه کارکنان و افزایش بهره‌وری و اثربخشی از جمله اهداف سیستم مدیریت دانش است.

وی با اشاره به فرهنگ‌سازی و آمادگی شرکت انتقال گاز ایران برای پیاده‌سازی این سیستم، افزود: باید با تشکیل کارگروه و کمیته‌های تخصصی، سفیران دانش، دوره‌های آموزشی، بازدید و نشست‌های حضوری در ستاد و مناطق عملیاتی برای جاری‌سازی سیستم یکپارچه مدیریت دانش در سازمان اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید به مدیران ستادی و مناطق عملیاتی برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت دانش طبق تجربه‌های به‌دست‌آمده از سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات (cmms) اظهار کرد: از ویژگی‌های این پروژه، پیاده‌سازی مدیریت دانش با رویکرد کوچینگ است که نمونه‌های نخستین در مناطق یک، ۲ و ۸ آغاز می‌شود، سپس با پرورش مربی، در دیگر مناطق نیز اجرایی خواهد شد.

جمشیدی‌دانا درباره برقراری ارتباط مدیریت دانش با فرآیندهای شرکت انتقال گاز ایران گفت: با آگاهی و شناخت وضع موجود و ارزیابی سطوح بلوغ و نقشه راه مدیریت دانش باید در مستندسازی دانش کارکنان تلاش کنیم که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اجرای سیستم مدیریت دانش در هشت گام و در مدت ۲۰ ماه در شرکت انتقال گاز ایران پیاده‌سازی می‌شود.

وی با تأکید بر مستندسازی دانش سازمان، اظهار کرد: امیدوارم با تدوین راهبرد و طراحی چرخه مدیریت، درس‌آموخته‌ها و توانمندسازی کارکنان، گامی مؤثر در بهبود حل مسائل سازمان برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر