مجمع خیران مدرسه ساز تهران و نمایشگاه بین‌المللی تفاهم نامه امضا کردند


مجمع خیران مدرسه ساز تهران و نمایشگاه بین‌المللی تفاهم نامه امضا کردند

تهران - ایرنا- مجمع خیران مدرسه ساز شهر تهران و نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روز شنبه مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، «حسن زمانی» مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی در این مراسم، مدرسه سازی را حرکت در جهت تحقق توسعه پایدار کشور ارزیابی کرد و گفت: تعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کشور با خیرین مدرسه ساز شهر تهران، گامی مهم در جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های مدرسه سازی است.

به گفته وی، رشد کشور در گرو حمایت و بسترسازی برای نسل جوان و نوجوان و سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش است.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام ظرفیت های این مجموعه نمایشگاهی در چارچوب تفاهمنامه منعقد شده در خدمت نظام تعلیم و تربیت و مدرسه سازی و در تعامل با مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به کار گرفته خواهد شد.

در ادامه این جلسه «نعمت بنی آدم» رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران تعامل با حوزه های نمایشگاهی را یک اتفاق مبارک ارزیابی کرد و افزود: در تلاش خواهیم بود تا در مجمع تهران از ظرفیت های نمایشگاهی برای توسعه و بسط فرهنگ مدرسه سازی بیش از پیش استفاده کنیم.

رییس مجمع تهران ظرفیت های این تفاهم نامه را بسیار ارزشمند ارزیابی نمود.
محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه شهر تهران نیز با تشریح آخرین وضعیت فضاهای آموزشی در شهر تهران گفت: در حال حاضر سرانه فضاهای آموزشی در شهر تهران به ازای هر دانش‌آموز حدود سه و نیم متر مربع است و با دو مترمربع کمبود فضای آموزشی نسبت به میانگین کشور مواجه هستیم.

وی با اشاره به روند شکل گیری تفاهم نامه همکاری شرکت نمایشگاه بین‌المللی و مجمع خیرین مدرسه ساز افزود:باهمکاری اداره کل آموزش وبرورش شهرتهران و نوسازی مدارس در حال اجرای برنامه دوساله توسعه فعالیت های خیری در سطح مناطق شهرتهران هستیم که تعامل با حوزه صنعت و تجارت نیز جزیی از این برنامه است ومجموعه نمایشگاهی تهران می‌تواند پل ارتباطی خیرین مدرسه ساز و نظام صنعتی و تجاری کشور باشد.

وی افزود: بحث مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها(CSR) یک ظرفیت بسیار مهم است و می تواند راهگشای کمبود فضاهای آموزشی در شهر تهران به شمار آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا