اگر بنده اختیار داشتم، قطعاً علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کردم


اگر بنده اختیار داشتم، قطعاً علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کردم

امیر عابدینی گفت: از رد صلاحیت بهاروند تعجب کردم. وقتی بنده استاندار لرستان بودم، بهاروند فوتبال بازی می‌کرد و در هیات فوتبال بود. او آدم بی سر و صدا و سالمی است. نوشته اگر بنده اختیار داشتم، قطعاً علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کردم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اگر بنده اختیار داشتم، قطعاً علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کردم

امیر عابدینی : من بودم به علی کریمی رأی می‌دادم؛ مجمع به عزیزی خادم رأی می‌دهد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰
اگر بنده اختیار داشتم، قطعاً علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کردم

امیر عابدینی گفت: از رد صلاحیت بهاروند تعجب کردم. وقتی بنده استاندار لرستان بودم، بهاروند فوتبال بازی می‌کرد و در هیات فوتبال بود. او آدم بی سر و صدا و سالمی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است روز دهم اسفندماه برگزار شود. این دوره از انتخابات، حساسیت زیادی دارد و چهار گزینه برای رسیدن به صندلی ریاست، رقابت خواهند کرد. علی کریمی، شهاب‌الدین عزیزی خادم، مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی نامزدهای پست ریاست هستند و طیف مختلفی از گزینه‌های ریاست را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون تایید صلاحیت نشده و گمانه زنی‌ها حاکی از تلاش او برای بازگشت به انتخابات است. امیر عابدینی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه کسی شانس ریاست فدراسیون فوتبال را دارد صحبت کرد. بخش هایی از حرف‌های عابدینی را می‌خوانید:

امیر عابدینی همچنین با اظهار تعجب از رد صلاحیت بهاروند اعتقاد دارد این اتفاق ریشه در مسائل دیگری دارد و بهاروند چوب جای دیگری را می‌خورد.

*علی کریمی را تمام اعضای مجمع فدراسیون دوست دارند اما به نظرم مجمع، باور رای دادن به کریمی را ندارد. اشکال همین است. کریمی را مجمع عمومی کل فوتبال قبول دارد ولی مجمع فدراسیون که متشکل از بعضی نهادها و هیات‌ها باشگاه‌ها است، چنین باوری ندارد. فکر می‌کنم درصدی که به علی کریمی در مجمع فدراسیون رای می‌دهند، قابل قبول نیست.

امیر عابدینی گفت:

*رقابت اصلی بین هاشمی و عزیزی خادم است. آجورلو هم مثل کریمی رای زیادی ندارد. در نهایت با شناختی که از عزیزی خادم دارم و حمایت حیدر بهاروند از او، فکر می‌کنم رئیس بعدی فوتبال او باشد.

*کریمی به عنوان بازیکن شناخته شده بین‌المللی مورد احترام همه است. او فوق ستاره فوتبال بوده ولی تجربه مدیریتی ندارد. اتفاقاً پیشنهادم به تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال این است که صد درصد از افرادی مثل علی کریمی استفاده کنند چون او باید یک دوره کوتاه مدیریتی هم ببیند.

امیر عابدینی گفت:

*اگر بنده اختیار داشتم، قطعاً علی کریمی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کردم و چند مشاور هم برایش می‌گذاشتم. اگر عضو فعلی مجمع بودم، قطعاً رای بنده علی کریمی بود ولی در حال حاضر درباره واقعیت‌ها و به صورت کارشناسی صحبت می‌کنم. اگر می‌گویم کریمی رای مجمع را ندارد، حرف شخصی نیست بلکه کارشناسی است.

امیر عابدینی گفت:

*مجمع منافع فوتبال را می‌بیند. اعضای مجمع شاید بگویند ما تجربه و سابقه مدیریتی از کریمی نداریم. آنها به شخصیت کریمی احترامی می‌گذارند ولی تجربه‌ای از مدیریت او نمی‌بینند. بر عکس این قضیه شهاب‌الدین عزیزی خادم است. او در دوره اول ریاست علی کفاشیان، عضو هیات رئیسه بوده است. در باشگاه‌ها هم سابقه کار دارد و مدیریت مختلف را پشت سر گذاشته. او مدیریت اقتصادی هم بلد است، خوب لابی می‌کند و دو سال است که برای رسیدن به ریاست فدراسیون کار می‌کند انتخاب شود. کیومرث هاشمی دیر وارد این عرصه شده است. آجورلو هم همینطور. ضمن اینکه آجورلو یک بار دیگر هم انتخابات را تجربه کرده بود ولی مجمع به او رای نداد. شواهد و قرائن نشان می‌دهد عزیزی خادم شانس اول ریاست است.

امیر عابدینی گفت:

*از رد صلاحیت بهاروند تعجب کردم. از بهاروند شناخت کافی دارم. وقتی بنده استاندار لرستان بودم، بهاروند فوتبال بازی می‌کرد و در هیات فوتبال بود. او آدم بی سر و صدا و سالمی است و فوتبال را می‌شناسد. فکر می‌کنم بهاروند چوبِ جای دیگری را می‌خورد؟ نمی‌دانم بر اساس کدام مشخصه، بهاروند نباید باشد. او آدم لایقی است. نمی‌گویم بهاروند باید رئیس فدراسیون شود ولی حقش نبود صلاحیتش رد شود.

امیر عابدینی گفت:

*کارنامه هیئت رئیسه فدراسیون مهدی تاج قابل دفاع نیست ولی بهاروند در همان دوره سازمان لیگ را درست جمع کرد. با گرفتارهایی که وجود داشت، بهاروند سازمان لیگ را خوب اداره کرد. بهاروند از نظر شخصی با بنده خوب نیست ولی من وجدان دارم و نمی‌توانم دروغ بگویم و کارهای خوب او را نادیده بگیرم.

*بهاروند را می‌شناسم؛ مطمئنم او کاری نمی‌کند فوتبال تعلیق شود. بهاروند آنقدر به حفظ فوتبال اعتقاد دارد که فدراسیون ما را به فیفا نمی‌فروشد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا