خبرهای کوتاه ورزشی چهارمحال و بختیاری


خبرهای کوتاه ورزشی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا - دعوت از 2 والیبالیست نوجوان به اردوی تیم ملی، معرفی برترین‌های بدمینتون استان، صعود کوهنوردان به قله صمنبر و اعلام نتایج مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در شهرکرد از جمله اخبار کوتاه ورزشی چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سیاوش مردانی و امید محمدی ۲ نوجوان والیبالیست چهارمحال و بختیاری به پنجمین اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

مردانی در پست تخصصی پاسور و محمدی در پست دریافت‌کننده جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را به دست آوردند و از ۲۶ بهمن تا یکم اسفند در این اردو که در تهران برگزار می‌شود، حضور دارند.

این ۲ بازیکن چهارمحال و بختیاری در صورت موفقیت در اردوهای انتخابی و عضویت در تیم ملی، در سال ۲۰۲۱ در مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.

برترین‌های مسابقات بدمینتون چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

رییس هیات بدمینتون چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات بدمینتون نونهالان و نوجوانان استان با حضور ورزشکارانی از شهرهای سامان، بروجن، شهرکرد و فرخ شهر ۲۴ بهمن در سالن ورزشی انقلاب سامان برگزار شد.

مهران جهانبازی افزود: در پایان این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۵ سال، حسین صدری از سامان ، امیرحسین امینی از بروجن و امیرمهدی ناری از شهرکرد عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در بخش انفرادی رقابت‌های بدمینتون رده سنی نوجوانان نیز امیرمهدی خداوردی از سامان توانست مقام نخست را به دست آورد و محمدمهدی اشراقی از سامان و علی کریمی از بروجن نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

کوهنوردان چهارمحال و بختیاری به قله تخت صمنبر صعود کردند

به گزارش اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد، کوهنوردانی از شهرکرد، فرخ شهر، هفشجان، فارسان و فرادنبه روز ۲۴ بهمن به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در صعود سراسری زمستانه کوهنوردان حضور داشتند.

کوهنوردان شرکت‌کننده در این برنامه، قله ۳ هزار و ۱۳۸متری تخت صمنبر از ارتفاعات قله جهان‌بین را فتح کردند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این قله برافراشتند.

رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در شهرکرد ادامه دارد

رییس هیات هندبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز این رقابت‌ها با حضور ۹ تیم از ۲۳ بهمن در شهرکرد، گفت: در روز نخست این مسابقات ۲ دیدار برگزار شد که در بازی نخست تیم بیهق دوام سبزوار توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ تیم آروین مهر شهرکرد را از پیش رو بردارد.

علیرضا بدری افزود: در دومین دیدار این روز نیز تیم کرمانشاه و قنات زارچ یزد با نتیجه مساوی ۲۷ به ۲۷ بازی را به پایان رساندند.

وی با بیان اینکه تیم خرم‌آباد لرستان در روز دوم این مسابقات تیم قنات زارچ یزد را با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ شکست داد، تصریح کرد: در دیگر دیدار این روز نیز آروین مهر شهرکرد و تیم کرمانشاه به نتیجه مساوی ۲۹ به ۲۹ رضایت دادند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های گروهی لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور تا ۲۸ بهمن در شهرکرد ادامه دارد و دیدارهای رده‌بندی و نهایی نیز روز ۲۹ بهمن در سالن ورزشی تختی این شهر برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی