بیش از 33 کیلوگرم تریاک از بار گوجه فرنگی در ارومیه کشف شد


بیش از 33 کیلوگرم تریاک از بار گوجه فرنگی در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرانا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 33 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از بار گوجه فرنگی در ارومیه کشف و چهار نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با خبر شدند که افرادی از شرق کشور قصد دارند در پوشش گوجه فرنگی مواد مخدر را وارد ارومیه کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر با زیر نظر گرفتن محموله و انجام اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون را شناسایی و در یک عملیات منسجم آنها را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودروها، ۳۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر که به طور ماهرانه‌ای در داخل گوجه فرنگی جاسازی کرده بودند، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ حق‌وردیان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...