واکسیناسیون کرونا طبق ابلاغ ملی در استان سمنان انجام می‌شود


واکسیناسیون کرونا طبق ابلاغ ملی در استان سمنان انجام می‌شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: برنامه واکسیناسیون ملی علیه کرونا بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با حضور ویدئوکنفرانسی دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهوری، با اشاره به تغییر رنگ‌بندی کرونا در شهرستان‌های استان، به رسانه ها، گفت: چرخه انتقال ویروس کرونا، با استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ضمن حفظ موقعیت موجود، باید قطع شود.

وی افزود: با رعایت مسایل بهداشتی رنگ‌بندی کرونایی را باید به سمت آبی و کم‌خطر سوق داد.‌

وی تاکید کرد: لازم است اقشار مختلف مردم و به ویژه کسبه استان سمنان همانگونه که تا کنون نهایت همکاری را با ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا داشته اند ، به این همکاری ادامه داده و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه‌های چرخه ویروس و افزایش میزان ابتلا به این بیماری خطرناک را قطع کنند.

آشناگر ادامه داد: اکنون با همکاری مردم وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در شهرستان گرمسار از نارنجی به زرد تغییر کرد.

استاندار سمنان افزود: شهرستانهای میامی ، سرخه و آرادان در وضعیت آبی و سایر شهرستانها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی گفت: برنامه واکسیناسیون ملی علیه کرونا بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان اجرا خواهد شد.

وی گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت استانهای مختلف کشور از نظر شیوع کرونا ارائه شد که بر اساس آن در استان سمنان رشد ملایم میزان ابتلا به کرونا و بستری در مراکز درمانی گزارش شد.

استاندار سمنان اضافه کرد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در چهار شهرستان سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار همچنان به قوت خود باقی است و اجرا می شود.

طبق اعلام سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در شامگاه جمعه گفت: پنج شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی و ۳ شهرستان در وضعیت آبی از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

حبیب‌الله خجسته‌پور ابراز داشت: شهرستان‌های میامی ، آرادان و سرخه در وضعیت آبی و شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی