قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان استان تهران در مسابقات چهارجانبه


قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان استان تهران در مسابقات چهارجانبه

تیم فوتبال ناشنوایان استان تهران قهرمان مسابقات چهارجانبه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان و به نقل از هیات استان تهران؛ بمناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقه چهارجانبه ای با مشارکت هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقات چهارجانبه فوتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام برگزار شد.

مسابقه فینال روز گذشته بین تیم های فوتبال ناشنوایان تهران و یاران رسانه در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام شهر تهران برگزار و در پایان وقت قانونی، دو تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و پس از ضربات پنالتی تیم فوتبال ناشنوایان تهران موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم یاران رسانه غلبه کند و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، آرام رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران، فرهاد سلکی رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان، محمدحسین ضیایی سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا – اقیانوسیه (بعنوان بازیکن پیشکسوت فوتبال در تیم ناشنوایان تهران حضور داشتند)، داود نورچه ای معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، جمعی از مسئولین، پیشکسوتان فوتبال ناشنوایان، علاقمندان و دوستداران تیم فوتبال ناشنوایان تهران از نزدیک نظاره گر مسابقه فینال بودند.

تیم فوتبال ناشنوایان تهران در مسابقه قبلی خود موفق شده بود تیم هنرمندان حامی را از پیش رو بردارد و به دیدار فینال راه یابد.

پیش از دیدار فینال نیز دیدار رده‌بندی بین تیم های هنرمندان حامی و بنیاد شهید برگزار شد که در پایان این دیدار، تیم هنرمندان حامی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یابد و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

محمدعلی محمدی مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت‌.

در پایان از طرف هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران به تیم های اول تا سوم و همچنین تعدادی از پیشکسوتان جوایز نقدی اهدا گردید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق