برگزاری همایش مجازی به مناسبت دهمین سالروز انقلاب بحرین


برگزاری همایش مجازی به مناسبت دهمین سالروز انقلاب بحرین

سازمان آمریکایی ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین با همکاری سازمان WordBeyondWar از واشنگتن همایش مجازی را به مناسبت دهمین سالروز انقلاب بحرین برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از revolutionbahrain، در چارچوب سلسله فعالیت های دهمین سالروز انقلاب بحرین، سازمان آمریکایی ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین(ADHRB) با همکاری سازمان WordBeyondWar همایش مجازی را از واشنگتن با حضور شماری از فعالان بحرینی برگزار کرد.

«حسین عبدالله» مدیر اجرایی سازمان آمریکایی ها برای دموکراسی و حقوق بشرگفت: اگرچه بحرین یک کشور کوچک است. اما واکنش مقامات این کشور بسیار شدید است. به طوری که تظاهرکنندگان را بازداشت و شکنجه می کنند و از بحرین تبعید می کنند. با افزایش تعداد تظاهرکنندگان، مقامات خشونت علیه آنها را پذیرفتند. با ورود نیروهای نظامی سعودی تعداد بازداشت رهبران سیاسی و مدافعان حقوق بشر و نقض حقوق بشر افزایش یافت.

عبدالله افزود: کمیته مستقل حقیقت یاب بحرین (BICI) تاسیس شد و «شریف بسیونی» تحقیقاتی را انجام داد و نتیجه گیری شد که این حرکت یک حرکت داخلی و ملی بدون دخالت خارجی است.

وی ادامه داد: من نمی گویم که این کمیته عالی است، اما اگر توصیه های آن را اجرا کنیم ممکن است وضعیت بهبود یابد .اما بحرین هیچ کدام از توصیه ها را اجرا نمی کند.

عبدالله افزود: ما امروزکجا هستیم؟ ما در کشوری هستیم که پلیس آن را کنترل می کند. ما در کشوری هستیم که به دلیل نوشتن توئیت انتقاد آمیز از دولت و تصمیماتش زندان می شویم. ما فرصتی برای تغییر داریم و باید فضای کافی برای حقوق بشر و دموکراسی ایجاد کنیم. باید از دخالت خارجی و سیاست های خارجی جلوگیری کرد. همچنین باید حمایت نظامی و اقتصادی که آمریکا از بحرین می کند، متوقف شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت