وضعیت کرونایی زرد قائمشهر نباید زمینه‌ساز عادی‌انگاری شود


وضعیت کرونایی زرد قائمشهر نباید زمینه‌ساز عادی‌انگاری شود

ساری – ایرنا – فرماندار شهرستان قائمشهر از بستری 132 بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان خبر داد و گفت: ورود قائمشهر به رنگ‌بندی زرد کرونایی نباید زمینه‌ساز عادی‌انگاری شود که لازم است مردم نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد بیمار کرونایی ۱۹ بیمار در بیمارستان ولیعصر بستری هستند که امیدواریم هر چه زودتر حال همه بیماران بهبود یابد.

وی گفت: شهرستان قائمشهر با اقدامات صورت گرفته و رعایت های پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان همراه با یاری اصناف و بازاریان توانست از وضعیت نارنجی به زرد برسد که نشان از درک بالای مرذم و همچنین زحمات کادر درمان دارد.

فرماندار قائمشهر وضعیت کنونی را شکننده توصیف کرد و از شهروندان خواست تا همچنان حساسیت ها را از دست ندهند و با وسواسیت به موضوع نگاه کنند.

یوسف پور با تاکید براینکه رسیدن به وضعیت زرد کرونایی در شهر متراکم قائمشهر نشات گرفته ازهمراهی مردم بوده است، افزود: از مردم می خواهیم در درجه اول برای حفظ سلامتی خود و شهروندان و در درجه دوم هم برای کنترل این بیماری همچنان با سیاست های ستاد مقابله با این ویروس همراهی داشته باشند.

یوسف پور در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه در بیمارستان های این شهرستان همچنان شاهد فوت برخی از شهروندان هستیم، گفت: با توجه به اینکه این شهرستان به وضعیت زرد رسیده است اما شاهد فوت و بستری بیماران کرونایی هستیم بنابراین از مردم می خواهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ما همچنان در تغییر وضعیت کرونایی کمک کنند تا علاوه بر کاهش بستری بیماران کرونایی، همه واحدهای صنفی هم بتوانند به کسب و کارشان بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا