برونو: نایب قهرمانی برای منچستر ارزش ندارد


برونو: نایب قهرمانی برای منچستر ارزش ندارد

ستاره پرتغالی یونایتد تنها به فکر کسب عناوین قهرمانی با این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی شیاطین سرخ مصمم است که با این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و چندی پیش تایید کرد که بازنده بدی است و تا زمانی که منچستریونایتد به تک تک جام های قهرمانی ممکن نرسد، از پا نخواهد نشست. او در نقل و انتقالات زمستانی توانست با جدایی از اسپورتینگ لیسبون راهی منچستریونایتد شود. فرناندز در یک سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته و 30 گل به ثمر رسانده ولی در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است.

برونو: نایب قهرمانی برای منچستر ارزش ندارد

یونایتد اکنون در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و باید این هفته به دیدار وست برومویچ برود و در ادامه با رئال سوسیداد در لیگ اروپا بازی دارد.

اکنون چهار سال از زمانی که مورینیو توانست در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا، جام اتحادیه انگلیس و سوپر جام برساند و شادی را به اولدترافورد بیاورد، گذشته است.

برونو: نایب قهرمانی برای منچستر ارزش ندارد

برونو که بهترین بازیکن سال یونایتد از نگاه هواداران انتخاب شد، در مصاحبه جدید خود گفت:« متاسفانه در یک سال اخیر هواداران در ورزشگاه ها نبودند تا در کنار هم گل های زده را جشن بگیریم ولی از عملکرد خودم در این یک سال راضی هستم.

باید در لیگ برتر و جام حذفی موفق شویم و نتایج بهتری کسب کنیم. حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برای منچستریونایتد کافی نیست و ما حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تنها تمرکز ما کسب پیروزی در بازیهای پیش رو است تا شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ داشته باشیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری