بوکان به مقام دوم لیگ تندرستی کشور دست یافت


بوکان به مقام دوم لیگ تندرستی کشور دست یافت

مهاباد- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی بوکان گفت: این شهرستان در لیگ تندرستی کشور به مقام دوم دست پیدا کرد.

خسرو فیضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برگزاری لیگ تندرستی باعث شده ورزش همگانی شکل واقعی خود را پیدا کند، اظهار داشت: شهرستان بوکان در آذربایجان‌غربی بعد از شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی در جایگاه دوم کشور قرار گرفت و شهرستان اراک در استان مرکزی در جایگاه سوم کشوری ایستاد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بوکان به آمار روزانه بیش از ۷۰۰ نفر و انجام دادن ۳۰ دقیقه تمرین دست پیدا کرده است، افزود: طبق ظرفیت‌های موجود در این شهرستان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در هفته آینده به روزانه ۲هزار شرکت کننده برسیم و بوکان را به عنوان شهری فعال در حوزه ورزش در سطح کشور معرفی کنیم.

رییس هیات ورزش‌های همگانی بوکان گفت: لیگ تندرستی یکی از برنامه‌های اخیر فدراسیون همگانی برای افزایش فعالیت‌های بدنی در بین اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان اینکه عموم شهروندان می توانند در این لیگِ رقابت محور شرکت کنند، افزود: با توجه به فقر حرکتی و همچنین شرایط حاکم در کشور با توجه به محدودیت‌های مرتبط با کووید-۱۹ و در پی آن تعطیلی تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی، بهترین برنامه اجرا شده در یک‌سال اخیر بوده است که توانسته در بوکان شور و شوق زیادی ایجاد کند.

فیضه با بیان اینکه علاقمندان شرکت‌کننده در این رویداد شامل دانش آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، مربیان و شهروندان بوکانی هستند، اضافه کرد: در پایان هر روز قرعه کشی بین شرکت کنندگان انجام و به هفت نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا می‌ شود.

در این رویداد ورزشی که تداوم دارد، روزانه در سایت فدراسیون ورزش های همگانی کشور یک الگوی حرکت ورزشی ارائه می شود و عموم مردم می توانند با عضویت در آدرس IRANTANDOROSTI.IR و ضبط ۳۰ ثانیه از فعالیت ورزشی خود و بارگذاری آن در این لیگ شرکت کنند.

لیگ تندرستی برای نخستین بار در سطح کشور در حال اجرا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت