4 گزینه جانشینی راموس در رئال مادرید


4 گزینه جانشینی راموس در رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید چهار مدافع را به عنوان گزینه‌ جانشینی کاپیتان اسپانیایی خود در نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مذاکرات مدیران باشگاه رئال مادرید و سرخیو راموس برای تمدید قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده و با این شرایط به نظر می‌رسد این مدافع اسپانیایی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

گفته می‌شود در صورتی که راموس 34 ساله با کاهش 10 درصدری دستمزد خود موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله‌ای به او پیشنهاد خواهد داد که هیچ یک از این شرایط به مذاق راموس خوش نیامده است. رئالی‌ها به همین منظور چهار گزینه برای جانشینی راموس در نظر دارند.

یکی از گزینه‌ها دیوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ است که در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود و باواریایی‌ها هم جانشین او را پیدا کرده‌ و با او به توافق نهایی هم رسیده‌اند که همان دایوت اوپامکانو از لایپزیگ است. این مدافع 28 ساله قابلیت بازی در سه پست مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک را دارد. رئال برای به خدمت گرفتن آلابا باید دستمزد 11 میلیون یورویی بپردازد، این در حالی است که باشگاه منچسترسیتی هم وضعیت او را به دقت زیرنظر دارد.

کالیدو کولیبالی گزینه دیگر مدنظر مدیران باشگاه رئال مادرید است، مدافع سنگالی که باشگاه ناپولی پیش از این قیمت 120 میلیون یورو را روی او گذاشته بود، اما حالا بنا به شرایط کرونایی و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند قیمت این بازیکن را پایین بیاورد.

ژولز کانده، مدافع 22 ساله و فرانسوی سویا نیز گزینه دیگر مدنظر رئالی‌ها است، بازیکنی که در دیدار اخیر سویا مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. باشگاه سویا فصل گذشته از فروش این بازیکن به منچسترسیتی خودداری کرد، این در حالی است که در قرارداد او بند فسخ 90 میلیون یورویی وجود دارد.

گزینه دیگر رئالی‌ها برای جانشینی راموس 34 ساله، پائو تورس مدافع اسپانیایی تیم فوتبال ویارئال است. این مدافع 23 ساله که اخیراً بازی‌های تأثیرگذاری از خود در ویارئال به نمایش گذاشته، بند فسخ 50 میلیون یورویی در قراردادش دارد که با شرایط مالی موجود، رئال کار دشواری برای فعال کردن این بند دارد. در سوی دیگر ویارئال باشگاهی است که به لحاظ مالی مشکلی ندارد، برای همین نیازی به فروش تورس به رقمی کمتر از 50 میلیون یورو ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس