برد گل‌گهر در قائمشهر ناکامی‌های نساجی را تکمیل شد


برد گل‌گهر در قائمشهر ناکامی‌های نساجی را تکمیل شد

ساری – ایرنا - تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ بیستم نیز شکست را پذیرا شد تا همچنان در رتبه پانزدهم جدول باقی بماند و نیم‌فصل را پس از 11 هفته ناکامی به بدترین شکل ممکن به پایان برساند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی و گل‌گهر سیرجان از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز –شنبه ۲۵ بهمن- در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با قضاوت علی بای برگزار شد که حاصل تلاش دو تیم برد ۲ – ۱ شاگردان امیر قلعه‌نویی در مقابل شاگردان مجید جلالی بود.

مجید جلالی برای این دیدار نساجی را با ترکیب حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داوودی، امیرمهدی جانملکی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، علی داوران، ایوب کلانتری، میلاد کمندانی، فرزاد زامهران و کریم اسلامی به زمین فرستاد که از دقیقه ۷۳ محمدحسین باباگلی به جای کریم اسلامی وارد زمین شد. جلالی دقیقه ۹۱ نیز مجتبی بیژن را برای افزایش قدرت تهاجمی نساجی به بازی فرستاد اما حضور کوتاه او در زمین نتیجه‌ای برای نساجی در پی نداشت.

امیر قلعه‌نویی نیز مهرداد بشاگردی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر آشوری، رضا محمودآبادی(گادوین منشا)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، علیرضا آرتا، احمد زنده روح را در ترکیب اصلی قرار داد که از دقیقه ۵۳ رضا محمودآبادی جای خود را به گادوین منشا داد.

نساجی در این مسابقه در حالی شکست خورد که دو گل از سه گل بازی توسط بازیکنان این تیم به ثمر رسید. حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی که از بازی هفته قبل مقابل استقلال با نظر مجید جلالی برای نخستین بار دروازه‌بانی در لیگ برتر را تجربه کرد، دقیقه ۳۴ پس از این که دفاع نساجی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید هنگام بازگشت به سمت دروازه توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و به این ترتیب گل اول سیرجانی‌ها به ثمر رسید.

نساجی‌چی‌ها پس از دریافت گل‌به‌خودی فشار روی دروازه گل‌گهر را بیشتر کردند و در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست بازی روی حرکت تکنیکی حسین زامهران با نظر داور یک ضربه پنالتی به دست آوردند که توسط کاپیتان حامد شیری وارد دروازه گل‌گهر شد و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند.

گل‌گهری‌ها از ابتدالی نیمه دوم تلاش بیشتری برای در اختیار گرفتن بازی کردند و تا حدودی نیز موفق بودند که در چند صحنه نیز واکنش‌های خطیر مانع گلزنی آن‌ها شد. یکی از صحنه‌های حساس و بحث‌برانگیز این مسابقه دقیقه ۷۵ در محوطه جریمه گل‌گهر رخ داد که نساجی‌چی‌ها پس از برخورد توپ به دست بهنام برزای به تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی معترض بودند و بهزاد داوودی نیز به دلیل اعتراض تند به داور کارت زرد دریافت کرد.

شاگردان قلعه‌نویی در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه دوم فشار روی دروازه نساجی را بیشتر کردند و با تمرکز بر شوت‌زنی و ارسال‌های بلند روی دروازه تلاش کردند دروازه میزبان را باز کنند. دقیقه ۸۶ نیز روی یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ دروازه نساجی با ضربه سر گادوین منشا که دقیقه ۵۳ وارد زمین شد توانستند در غفلت خط دفاع گل دوم را وارد دروازه نساجی کنند.

تلاش‌های نساجی برای به تساوی کشاندن بازی در دقایق پایانی نتیجه‌ای نداشت و به این ترتیب تنها نماینده فوتبال شمال کشور چهارمین شکست خود با مجید جلالی و دهمین باخت خود در لیگ بیستم را ثبت کرد تا با کسب ۲ امتیاز از ۱۱ بازی ضعیف‌ترین عملکرد بین تیم‌های لیگ‌ برتری در ۱۱ هفته اخیر همچنان به نام نساجی ثبت شود.

همزمان با شکست نساجی تیم قعرنشین ماشین‌سازی تبریز نیز امروز موفق شد مهمان قدرتمند خود یعنی صنعت نفت آبادان را در تبریز با نتیجه ۱ – ۰ شکست دهد و به فاصله یک امتیازی نساجی در جدول قرار بگیرد تا زنگ خطر برای نساجی بیشتر از قبل به صدا در بیاید.

نساجی در حال حاضر با کسب ۹ امتیاز از ۱۵ بازی در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403