مربی نساجی : دستمان برای اجرای بازی با کیفیت خالی است


مربی نساجی : دستمان برای اجرای بازی با کیفیت خالی است

ساری – ایرنا - مربی نساجی شکست مقابل گل‌گهر را نتیجه در اختیار نداشتن بازیکن به اندازه کافی دانست و گفت : دستمان برای تعویض و اجرای بازی با کیفیت خالی است .

به گزارش ایرنا، امیدرضا روانخواه در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و گل‌گهر که با نتیجه ۲ – ۱ به سود تیم سیرجانی پایان یافت ، افزود : متأسفانه به دلیل نداشتن بازیکن کافی و با کیفیت، کادر فنی امکان اجرای برنامه‌های خود را ندارد و به همین دلیل با تمام تلاشی که شد نتوانستیم از این بازی هم امتیاز کسب کنیم. دوست داشتیم با همین شرایط نیم‌فصل را با یک نتیجه خوب تمام کنیم، اما میسر نشد. کسب این نتایج ضعیف می‌تواند روی مذاکرات با بازیکنان نیز تاثیر منفی بگذارد.

وی ضمن تبریک به تیم گل‌گهر بابت کسب سه امتیاز در این مسابقه، اظهار کرد: در بازی با استقلال هم با این که تیم عملکرد مطلوبی داشت، برای تعویض با مشکل مواجه بودیم. متأسفانه برای پست‌ها بازیکن زوج نداریم که بتوانیم با خیال راحت بدون این که کیفیت بازی پایین بیاید دست به تعویض بزنیم. نه این که بازیکن‌های بی‌کیفیتی داشته باشیم. بلکه بازیکنانی داریم که تجربه‌ کافی ندارند. گل‌گهر برای تعویض گلزن باتجربه و ماهری مانند گادوین منشا را وارد زمین می‌کند و ما در تعویض مشابه مهجوری را می‌آوریم که بازیکن جوانان نساجی است و حتی یک جلسه تمرین هم نتوانست با ما داشته باشد.

مربی نساجی تصریح کرد: اظهاراتم بابت دفاع از کادر فنی یا مبرا کردن از مسئولیت کادر فنی در نتایج کسب شده نیست. ما هم می‌دانیم چه مسئولیت سنگینی داریم. اما نگاهی که به نیمکت ما بیندازید می‌بینید کلا دو بازیکن بزرگسال داشتیم که یکی دروازه‌بان و یکی مجتبی بیژن بود. در چنین شرایطی با تیم‌های لیگ برتری رقابت می‌کنیم.

مربی نساجی : دستمان برای اجرای بازی با کیفیت خالی است نساجی - گل گهر / عکس: نصیر مقدری

وی با تأکید بر این که ما در کادر فنی تا آخر پای تیم هستیم و از اعتبار و آبروی خودمان مایه می‌گذاریم تا کیفیت نساجی را ارتقا دهیم، اظهار کرد: در این چند بازی هم مشخص شد که شرایط کیفی تیم بهتر شد. بازی قبل دقیقه ۸۶ روبروی استقلال پرمهره‌ای که در جریان مسابقه به آن موقعیت ندادیم باختیم. به گل‌گهر هم که از نظر ابزاری و بودجه از استقلال کمتر نیست با گل دقیقه ۸۶ باختیم. نساجی در بازی‌های اخیرش تیم دست و پا بسته‌ای نبود و تغییر در این تیم مشهود است. اما کار با این شرایط سخت است و برای این که تیم برتر و برنده زمین باشیم به تقویت تیم نیاز داریم.

ابزار کافی نداریم

روانخواه با بیان این که هر چقدر به عملکرد تیم و کادر فنی نقد شود پذیرا هستیم و مسئولیت نتایج را به عهده می‌گیریم، گفت: ما تمام تلاش‌مان را کردیم، اما این که به ثمر ننشست عوامل متعددی دارد که امیدواریم در نیم‌فصل با جذب بازیکن برطرف شود. در همه جای دنیا مربی فوتبال موظف است کیفیت را در رده بزرگسال تضمین کند. اما شرط این موضوع داشتن ابزار کافی است. ما در نساجی هنوز ابزار مناسب را نداریم و امیدوار هستیم که در نیم‌فصل بازیکنان خوبی جذب شوند.

مربی نساجی با اشاره به اهمیت جذب درست بازیکنان پیش از فصل، گفت: نمی‌خواهم به گذشته برگردم. اما این واقعیت این است که ۷۰ درصد عملکرد یک تیم در فصل به پیش‌فصل تیم برمی‌گردد که چطور یار می‌گیرد و تمرین می‌کند و با چه کیفیتی وارد مسابقات می‌شود. در مسابقات فرصتی برای دگرگونی تیم وجود ندارد. با این حال ما تلاش می‌کنیم بتوانیم کیفیت تیم را ارتقا دهیم و اگر جایی احساس کنیم حضورمان نتیجه‌ای ندارد کنار می‌رویم. هواداران هیچ شکی به تلاش کادر فنی و عوامل تیم نداشته باشند و قطعا پاسخگو هستیم.

مربی نساجی با اشاره به جذب چند بازیکن جوان توسط جلالی از تیم‌های پایه نساجی گفت: پس از تصمیم کادر فنی برای کنار گذاشتن چند بازیکن که کیفیت مطلوبی در زمین نداشتند تصمیم گرفته شد که جا برای بازیکن‌های بومی منطقه باز شود. ما هم دنبال این هستیم بازیکنان جوان در این چرخه باشند. اما تیم به بازیکن‌هایی هم نیاز دارد که تجربه و کیفیت کافی داشته باشند و دست تیم و کادر فنی را بگیرند. الان شرایط نساجی از این نظر خوب نیست.

مربی نساجی : دستمان برای اجرای بازی با کیفیت خالی است نساجی - گل گهر / عکس: نصیر مقدری

وی افزود: به بازیکنانی مثل مهجوری، عباسی و جوادیان و حسین خطیر برای نسل‌سازی و استفاده از توان و انگیزه و استعدادی که دارند فرصت داده می‌شود. اما برای نتیجه گرفتن در شرایط کنونی به بازیکنان باتجربه در کنار این بازیکنان جوان نیاز داریم. امیدواریم در این چند روز بتوانیم با وجود این شرایط سخت، وضعیت نابرابر و موقعیت جدولی بازیکنان خوبی جذب کنیم تا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم. البته کادر فنی و سرمربی در نیم‌فصل دوم هم قطعا به جوان‌ها هم اعتماد می‌کند. اما جوان‌ها در نتایج خوب پیشرفت می‌کنند نه در نتایج بد. نباید استرس نتایج ضعیف را روی بازیکنان جوان بیندازیم. امیدواریم از این فشار بیرون بیاییم تا استعداد و انگیزه جوان‌های نساجی هدر نرود.

مربی نساجی با تأکید بر این که اولویت همه ما بقای تیک در لیگ برتر است، تصریح کرد: فاصله طوری نیست که قابل جبران نباشد و ما خیلی امیدواریم. باور داریم که این تیم در لیگ می‌ماند. مدیران باشگاه و کادر فنی با بازیکنانی صحبت کردند که ممکن است از سه‌شنبه تمرین را با ما آغاز کنند و این امیدواری و انگیزه‌ای برای تیم است. این که از ابتدای نیم‌فصل دوم با آلومینیوم اراک در استادیوم وطنی ابزار کاملتری داشته باشیم شرایط را برای ما متفاوت می‌کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ بیستم با کسب ۱۰ شکست، دو برد و سه تساوی از ۱۵ بازی و به دست آوردن ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات