آنر ویو 40 به همراه چهار گوشی جدید دیگر از آنر در راه هستند


آنر ویو 40 به همراه چهار گوشی جدید دیگر از آنر در راه هستند

گجت نیوز باید منتظر عرضه جهانی آنر ویو 40 باشیم. Honor View 40 و چهار دستگاه دیگر از آنر، موفق به دریافت گواهینامه EEC شده‌اند و به زودی روانه بازارها می‌شوند. ماه گذشته و پس از جدا شدن آنر از هواوی، V40 به عنوان اولین دستگاه این کمپانی در چین معرفی شد. حال این دستگاه در EEC... نوشته آنر ویو 40 به همراه چهار گوشی جدید دیگر از آنر در راه هستند...

باید منتظر عرضه جهانی آنر ویو ۴۰ باشیم. Honor View 40 و چهار دستگاه دیگر از آنر، موفق به دریافت گواهینامه EEC شده‌اند و به زودی روانه بازارها می‌شوند.

ماه گذشته و پس از جدا شدن آنر از هواوی، V40 به عنوان اولین دستگاه این کمپانی در چین معرفی شد. حال این دستگاه در EEC (کمیسیون اقتصادی اوراسیا) تایید شده است و به زودی باید شاهد عرضه جهانی آن باشیم. نکته جالب این است که در EEC، علاوه بر این دستگاه، چهار تلفن دیگر نیز مشاهده شده است.

دو شماره مدل HJC-LX9C و NZA-LX9 می‌توانند ورژن‌های جهانی دو گوشی باشند که گواهینامه TENAA را دریافت کرده‌اند اما به طور رسمی معرفی نشده‌اند، یعنی HJC-AN00 و NZA-AN00. طبق ادعای این منبع، اولین دستگاه هواوی نوا ۸ اس ای با تراشه‌ی Dimensity 800U خواهد بود. نام گوشی دوم هنوز مشخص نیست اما دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی HD+ و دوربین سه گانه در پشت است.آنر ویو 40 به همراه چهار گوشی جدید دیگر از آنر در راه هستند

آنر ویو 40 به همراه چهار گوشی جدید دیگر از آنر در راه هستند

شماره مدل دو گوشی دیگری که اطلاعاتی از آن منتشر شده، CHL-LX1 و NTN-LX1 است که گوشی‌های جدید این کمپانی هستند و روانه بازارهای کشورهای اوراسیا مانند روسیه، بلاروس، ارمنستان و قزاقرستان می‌شوند.

هنوز مشخصات زیادی از این دستگاه‌ها منتشر نشده است اما به نظر، به زودی شاهد عرضه جهانی آنر ویو ۴۰ و چهار دستگاه دیگر خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول