رشد و توسعه ورزش کشتی در استان همدان نیازمند همگرایی و تلاش جمعی است


رشد و توسعه ورزش کشتی در استان همدان نیازمند همگرایی و تلاش جمعی است

همدان- ایرنا- رییس هیات کشتی همدان گفت: ورزش کشتی استان نیاز به همگرایی و پرهیز از حواشی دارد تا بتوانیم با همفکری و استفاده از حداکثر توانمندی و تجربه صاحب نظران به موفقیت‌های ارزنده برسیم.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا یاری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتی همدان نیازمند آرامش و حمایت است و دست تمامی کسانی که دلسوزانه و خالصانه در مسیر کسب موفقیت ما را یاری کنند، می‌فشاریم.

وی ضمن حمایت از مربیان سازنده کشتی اضافه کرد: ارزش زحمات و تلاش این دسته از مربیان ستودنی است و به طور قطع باید جایگاه مناسب در هیات کشتی داشته باشند چرا که یکی از مهمترین اهداف ما پشتوانه‌سازی است.

یاری خاطرنشان کرد: هیات کشتی همدان انتظار وجود تعامل و همگرایی بین مربیان و قهرمانان سابق کشتی را دارد تا با عزم همه جانبه زمینه برای اعتلا و موفقیت کشتی استان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به پشتوانه‌سازی در کشتی اقدام کرد، گفت: در مسیر موفقیت کشتی استان همه باید در یک خط باشند و کسی بر دیگری برتری ندارد و هر فردی که بیشتر تلاش و زحمت بکشد، در اولویت قرار دارد.

رییس هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد که فعالیت های رشته کشتی استان در دوران کرونا هرگز متوقف نشد و با کمک همه دست اندرکاران ضمن انجام طرح آموزش‌های مجازی، توانستیم ورزشکاران را در شرایط لازم حفظ کنیم ضمن اینکه دوره‌های متعدد را به صورت وبینار برای مربیان برگزار کردیم.

یاری بیان کرد: اکنون نیز این انتظار را داریم که قهرمانان سابق جهان و المپیک همراه و همیار مربیان کشتی برای پیشبرد اهداف و برنامه های هیات در راستای موفقیت بهتر و بیشتر این رشته ورزشی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه هر تصمیم و پیشنهادی که به سود کشتی استان باشد را می‌پذیرم، گفت: هیچ تبعیضی در کشتی همدان وجود ندارد و هر فردی که عملکرد مناسبی داشته باشد، از حضورش در امور مدیریتی، فنی و اجرایی کشتی استقبال می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022