هادی العامری: اطلاعات موثقی از قصد ترکیه برای حمله به سنجار وجود دارد


هادی العامری: اطلاعات موثقی از قصد ترکیه برای حمله به سنجار وجود دارد

شفقنا- رئیس ائتلاف فتح عراق از وجود اطلاعات موثق و قطعی درباره قصد ارتش ترکیه برای حمله به کوه سنجار خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از السومریه نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز (شنبه) از وجود اطلاعاتی قطعی از هدف ارتش ترکیه برای حمله به کوه سنجار پرده برداشت و از دولت عراق خواست […]

هادی العامری: اطلاعات موثقی از قصد ترکیه برای حمله به سنجار وجود داردهادی العامری: اطلاعات موثقی از قصد ترکیه برای حمله به سنجار وجود دارد

شفقنا- رئیس ائتلاف فتح عراق از وجود اطلاعات موثق و قطعی درباره قصد ارتش ترکیه برای حمله به کوه سنجار خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از السومریه نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز (شنبه) از وجود اطلاعاتی قطعی از هدف ارتش ترکیه برای حمله به کوه سنجار پرده برداشت و از دولت عراق خواست همه اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه تجاوز به سرزمین های عراق انجام دهد.

او با انتشار بیانیه ای گفت: اطلاعات تایید شده ای وجود دارد که ارتش ترکیه قصد حمله به کوه سنجار را دارد. بنابراین دولت ترکیه باید این اقدامات خصمانه را که نه تنها به نفع منافع دو کشور نیست بلکه روابط بین المللی را تحت تأثیر جدی قرار می دهد، متوقف کند.

العامری افزود: ما انتظار داشتیم که دولت ترکیه کاملاً از اراضی عراق، چه از بعشیقه و چه از نوار مرزی که اخیراً اشغال کرده است، خارج شود نه اینکه اشغال دیگری انجام دهد.

او با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح عراق، نیروهای حشد الشعبی و دستگاه های امنیتی با کمک خداوند قادر به دفاع و حفاظت از خاک مقدس عراق هستند، از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه تجاوز به اراضی عراق انجام دهد.

این خبر را در السومریه نیوز می توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت