رقابت شانه به شانه بیرانوند با همتای بلژیکی برای تصاحب پیراهن شماره یک آنتورپ + سند


رقابت شانه به شانه بیرانوند با همتای بلژیکی برای تصاحب پیراهن شماره یک آنتورپ + سند

پیشرفت علیرضا بیرانوند در آنتورپ به شکل محسوسی قابل مشاهده است. دروازه بان اول تیم ملی، حالا قصد دارد جایگاه خودش را در آنتورپ به دست آورد. سایت voetbalnieuws بلژیک در گزارشی به مقایسه عملکرد دروازه بانان آنتورپ پرداخته است و در انتها برای هواداران این تیم، نظرسنجی جالبی گذاشته است. نوشته رقابت شانه به شانه بیرانوند با همتای بلژیکی برای تصاحب...

رقابت شانه به شانه بیرانوند با همتای بلژیکی برای تصاحب پیراهن شماره یک آنتورپ + سند

سایت voetbalnieuws بلژیک : عملکرد علیرضا بیرانوند به طرز چشمگیری بهبود یافته و از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار شده است
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵
رقابت شانه به شانه بیرانوند با همتای بلژیکی برای تصاحب پیراهن شماره یک آنتورپ + سند

پیشرفت علیرضا بیرانوند در آنتورپ به شکل محسوسی قابل مشاهده است. دروازه بان اول تیم ملی، حالا قصد دارد جایگاه خودش را در آنتورپ به دست آورد. سایت voetbalnieuws بلژیک در گزارشی به مقایسه عملکرد دروازه بانان آنتورپ پرداخته است و در انتها برای هواداران این تیم، نظرسنجی جالبی گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، یک سایت بلژیکی عملکرد سه دروازه بان تیم آنتورپ از جمله علیرضا بیرانوند را بررسی کرده است. بیرانوند باوجود اینکه از نظر میانگین گل دریافتی آمار خوبی دارد اما در دو بخش نگران کننده است.

حذف تیم فوتبال آنتورپ از جام حذفی بلژیک مقابل کلاب بروژ با حضور «دی ولف» دروازه بان جوان بلژیکی رقم خورد. در آن مسابقه، بیرانوند نیمکت نشین بود و به همین دلیل رسانه‌های بلژیک مجدداً به مشکل دروازه بانی آنتورپ پرداخته‌اند؛ بخصوص اینکه «ژان بوتز» دروازه بان فرانسوی هم مصدوم شده و دوران نقاهت را طی می‌کند.

سایت «voetbalnieuws» بلژیک در گزارش کاملی به بررسی عملکرد سه دروازه بان آنتورپ از جمله علیرضا بیرانوند پرداخته است. این سایت با تمجید از بهبود عملکرد دروازه بان تیم ملی ایران، اعلام کرد میانگین گل‌های دریافتی بیرانوند کمتر از دو دروازه بان دیگر آنتورپ بوده است. بیرانوند از این حیث در جمع هشت دروازه بان برتر لیگ بلژیک قرار دارد اما آمار بازی با پا و پاس‌های بوتز بهتر از گلر ایرانی است.

voetbalnieuws نوشت:

فعلاً فرانک فرکوترن (سرمربی آنتورپ) انتظارات را برآورده می‌کند. حذف از مسابقات جام حذفی در دیدار با کلاب بروژ خیلی تعجب‌آور نبود اما در مسابقات ژوپیر لیگ بلژیک، مربی آنتورپ ۱۵ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن، را کسب کرد. با این حال فرکوترن امروز در یک وضعیت ناخوشایند قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش، به اشتباهات «دی ولف» دروازه بان جوان آنتورپ در بازی با بروژ و مشکل دروازه بانی در این تیم اشاره شده است:

در این فصل تمام دروازه بان های آنتورپ در معرض چالش و طوفان قرار گرفته‌اند و این بار نوبت دی ولف است. اگرچه امروز دروازه بانی نیست که گل نخورده باشد اما در لیگ بلژیک هنوز چهار باشگاه هستند که کمتر از خط دفاع آنتورپ گل خورده‌اند. مطمئناً این موضوع چشمگیر نیست اما به خوبی می‌توان تصور کرد که یک مربی مثل فرانک فرکوترن ترجیح می‌دهد دروازه بانی داشته باشد که چشم بسته به او اعتماد کند.

فرکوترن بعد از باخت تیم آنتورپ مقابل کلاب بروژ با دو اشتباه دروازه بان جوان خود، از دی ولف حمایت کرد اما به نوشته سایت voetbalnieuws، سرمربی آنتورپ هنوز برای انتخاب دروازه بان خود مشکل دارد. با این حال انتظار می‌رود بیرانوند در بازی روز یکشنبه آنتورپ مقابل استاندارد لیژ درون دروازه قرار بگیرد:

اگرچه بیرانوند تاثیر ماندگاری در آنتورپ ایجاد نکرد اما پس از آغاز به کار تردیدآمیزش، عملکرد او به طرز چشمگیری بهبود یافته و از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار شده است. او هفته گذشته در دربی آنتورپ با واکنش زیبای خود ضربه مدافع بیرشوت را مهار کرد. بیرانوند به تدریج به عنوان یک دروازه بان کامل در لیگ بلژیک دیده می‌شود. در میان دروازه بان های فعلی آنتورپ، بیرانوند کمترین گل خورده را دارد. این دروازه بان ایرانی با ۳۱ بازی ملی، هر بازی میانگین ۱.۱۸ گل خورده را دارد و با این میانگین، هشتمین دروازه بان برتر لیگ بلژیک است. ژان بوتز در این فصل هر بازی میانگین ۱.۳۰ را دارد. دی ولف فعلاً فقط در دو بازی جام حذفی بازی کرده و از این نظر ۱.۹۳ گل در هر ۹۰ دقیقه دریافت کرده است.

نحوه انتخاب دروازه بان آنتورپ در ادامه مسابقات هم چالشی است که سرمربی این تیم با توجه به چند معیار آن‌را انجام خواهد داد:

اگر فرکوترن مجبور شود دروازه بان خود را بر اساس گل‌های خورده انتخاب کند، بنابراین انتخابش را به سرعت انجام می‌دهد اما بدون شک سرمربی باتجربه آنتورپ پارامترهای دیگری را برای تصمیم گیری در نظر خواهد گرفت. به عنوان مثال نسبت تعداد دریافت گل به تعداد مهار توپ. اما تفاوت بین سه دروازه بان آنتورپ هم در این بخش بسیار ناچیز است. دی ولف (۶۹ درصد در جام حذفی)، علیرضا بیرانوند (۷۰ درصد) و ژان بوتز (۶۹ درصد). از این نظر، تفاوت چندانی بین سه دروازه بان نیست. فرکوترن بدون تردید این موضوع را در تصمیم خود گنجانده است اما از طرف دیگر نگرانی او را نیز به همراه خواهد داشت. سیو توپ دی ولف، بیرانوند و ژان بوتز بسیار چشمگیر نیست. با نسبت فعلی (بین گل‌های دریافتی و مهار توپ)، هیچکدام از دروازه بان های آنتورپ در جمع ۱۰ دروازه بان برتر ژوپیر لیگ بلژیک نیستند و این کاملاً قابل توجه است.

در بخش پایانی این گزارش هم آمده است:

بر اساس دو پارامتر اول، به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند بهترین امتیاز را کسب کند، اما از طرف دیگر ژان بوتز هنوز یک برتری بزرگ نسبت به دروازه بان ایرانی دارد. بازی با پای بوتز به طور قابل توجهی بهتر است. به عنوان مثال دروازه بان فرانسوی در پاس دادن کارایی زیادی دارد و این باعث می‌شود او حتی در جمع چهار دروازه بان برتر لیگ بلژیک قرار بگیرد. در مواردی که بوتز ۸۹ درصد دقت پاس را نشان می‌دهد، بیرانوند (۸۱ درصد) و دی ولف (۸۴ درصد) هنوز عملکرد به مراتب پایین‌تری نسبت به بوتز دارند. علاوه بر این، بوتز بر خلاف بیرانوند و دی ولف پاس‌های بیشتری می‌فرستد. باید دید آیا رویکرد واقع گرایانه فرانک فرکوترن این است که به دروازه بانی نیاز دارد که خوب فوتبال بازی می‌کند یا دروازه بانی که کمترین گل را می‌خورد … در کوتاه مدت، انتخاب علیرضا بیرانوند منطقی به نظر می‌رسد. اگرچه وقتی ژان بوتز دوباره برای رقابت آماده شود، بدون شک بحث دروازه بان آنتورپ جنبه جدیدی پیدا خواهد کرد. بیرانوند ناگزیر چند مسابقه دیگر دروازه بان خواهد بود.

این سایت بلژیکی در نهایت یک نظرسنجی هم انجام داده و از کاربرانش پرسیده است که به نظر آنها چه کسی باید دروازه بان نخست آنتورپ باشد. از ۸۹۴ شرکت کننده در این نظرسنجی تا بعدازظهر امروز شنبه (به وقت تهران) ۴۳ درصد به بوتز رای داده و ۴۰ درصد هم بیرانوند را مستحق ایستادن درون دروازه آنتورپ می‌دانند.

رقابت شانه به شانه بیرانوند با همتای بلژیکی برای تصاحب پیراهن شماره یک آنتورپ + سند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا