بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان توزیع شد


بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان توزیع شد

بجنورد-ایرنا- فرمانده سپاه شیروان گفت: بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان خراسان شمالی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و در چهار مرحله توزیع شده است.

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر کدام از این بسته ها شامل اقلامی نظیر مرغ، برنج، روغن، رب، سویا، ماکارونی و حبوبات است که در ایام دهه فجر نیز ۵۰۰ بسته معیشتی در مناطق طرح کرامت و بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

وی گفت: همچنین در طرح مشترک سپاه با شبکه بهداشت در طرح شهیدسلیمانی برای افرادی که به کرونا مبتلا شده اند و در قرنطینه خانگی بوده و تحت حمایت هیچ دستگاهی نبودند بسته معیشتی توزیع شد.

سرهنگ ریحانی افزود: در این چهار مرحله با کمک خیرین، سپاه، گروه های جهادی، قرارگاه مواسات و برخی از دستگاه های شهرستان در قالب طرح کمک های مومنانه تعدادی بسته معیشتی در روستاهای شهر توزیع شد و علاوه بر این ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین خانوار های محروم و سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه شیروان گفت: در ۲ روز اخیر هم ۵۰ هزار عدد ماسک از مشهد توسط واحدهای دانش آموزی شهید بهنام محمدی بسیج تهیه و خریداری شده که به زودی در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن